travel, food and lifestyle blog

Monday, June 10, 2013

10 Model kereta Turun Harga

10 Model kereta Turun Harga | Dah heboh rasanya tentang berita harga kereta dah turun. Turun ke bumi kah? ahahah. turun turun. So, bagi sapa-sapa nak beli kete tu moh la kita. ( ceh ayat macam dah ada lesen kereta ). Tapi mesti diingat hanya 10 jenis sahaja ye, jangan nanti pergi berperang pulak ngan salesmen kereta nak beli kereta murah. Sini ada senarai 10 kereta yang turun harga tu.

Sumber: I ♥ PAHANG's Page
Senarai kereta

Peugeot 308 turun (11 peratus)
Volkswagen Golf turun (7.1%)
Viva turun (5.4%)
Myvi turun (4%)
Persona turun (3.8%)
Alza turun(3.4%)
Proton Preve turun (3%)
Honda Jazz Hibrid turun (2.5%)
Saga turun (1.1%)
Exora turun (0.7%)



Cer bagi pandangan korang sikit tentang penurunan harga kereta ni :)
Share:

14 comments:

  1. lepas nie mawardi boleh ler beli satu..... tapi dia turun sikit jer.....

    ReplyDelete
  2. masa bca berita ni kat paper pg td, gembira yg amat~
    sbb memg tgh apply nk beli kete tp asek kne reject je~
    tp kn, rmai yg ckp, hrga trun pon downpayment maintain mahal~ :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah turun harga kete, naik harga insuran

      Delete
  3. crv baru tak mo turun harga keaaa.. wawawa

    ReplyDelete
  4. macam sakit hati je ngn harga turun ni..
    lebih kurang buat sale diskaun utk raye je.. uhukk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tau xpe. macam jual bag je kan kiki

      Delete
  5. semalam aku p melawat kedai kereta...

    dia kt xdak perubahan pon sbnrnya.. sbb kita hutang kn.. =="

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha satu lagi dgr kata insuran kete pon dh naik hahah

      Delete
  6. hahahha.... kne troll ..fck punye gov B.end

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive