travel, food and lifestyle blog

Followers

Jatuh Saham Aku, Walaupun Aku Tak Ada Saham

Jatuh Saham Aku, Walaupun Aku Tak Ada Saham | Makanan yang paling susah sekali untuk dimakan seumur hidup aku. Mesti korang tanya, nak makan pun susah ker? ahhahaha. Susah habaq hang, susah sangat segala kudrat kena kerah, fizikal mental. wawawa. Sampai macam-macam memek muka huduh terakam oleh paparazi. hahahaha. Tu belum jadi retis lagi tu.


Mohon jangan gelak, xelok untuk anak dalam kandungan. eh eh. apa wa merapu ni. Ah.. yang penting jangan gelak. Tapi sebenarnya wa pun tergelak tengok gambar ni. hahahaha. Tak senonoh betol la. Bak kata PCM jatuh saham wa. kikiki. 

Maggi Ketam
Ha ni la makanan nya, memang susah betol nak makan. bab maggi nya ok, tapi bila masuk bab ketam yang besar tu perghh. menggigil kepala lutut wa nak makan. kenapa la dia tak guna ketam yang takde cengkerang. Kan senang nak makan. Takde la sampai cenggitu rupanya kan. Apapon Maggi Ketam yang wa makan ni tak seperti yang wa gambarkan. Tapi ok la kan nak buat isi perut kosong tu. hahhaha. 




Share:

12 comments:

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

MENARIK MINGGU INI

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive