travel, food and lifestyle blog

Thursday, June 06, 2013

Guna Produk Kak Ton Ke?

Guna Produk Kak Ton Ke? | Hahhahaha. dunia makin canggih skang ni. Takperlu beli apa-apa dah boleh bergaya sakan dalam gambar. So tak mustahil la awek-awek dalam dunia maya ni cantik-cantik dan comel-comel. Persoalannya semua yang cantik dan comel je ke yang ada laman sosial? yang tak cantik dan tak comel macamana? hahahaha. Just kidding.


Hahhahaha, habis la Kak Ton , tak laku meniaga la pasni. Semua orang dah cantik-cantik dan comel-comel. Ni la kerja-kerja budak-budak ribena Geng Whatsapps Putrajaya ni. Hilang kegebuan wajah wa. Kah kah kah. Almaklum la semua handpone dah canggih-canggihkan. Pantang dapat gambar orang semua nak di make-up nya. huhu. Bagi yang nak cantik tu xpayah nak memondan sangat beli make-up. Guna je apps perfect360 download kt android hahahahah. boleh plak gitu kan. kahkah. Keji la statement aku. 

Share:

12 comments:

  1. cik akak singgah ye...

    wah memang wajah berubah kepada palsu...:)

    ReplyDelete
  2. oh my english you look so comey madi hahahha kbai ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah.. yg mana. yang ori ke yang palsu kak ahahhaah..

      Delete
  3. Ohh gila la. Adik jam takleh crik makan kat lorong hji taib.. Ingtkn diorg btiga je laku kat stadium kajang. Ko lg laku auwww

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha i senior hokey.. awrrr.. habisla kena keji

      Delete
  4. wahhhh nie bukan kak ton... abang ton hehehe :) comey kan

    ReplyDelete
  5. "..Bagi yang nak cantik tu xpayah nak memondan sangat beli make up.." HAHAHAHA.... keji sgt statement eh... wey.. geng WhatsApps lah.... bukan Twitter...

    ReplyDelete
  6. Kemahen ayat memondan , sekeh korg , kalau ini korg... ekekekeke

    ReplyDelete
  7. hihi.. dorang sekarang upload pic kat fb semua cenggini rupanya.. tiruan.. hihi

    ReplyDelete

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive