travel, food and lifestyle blog

Sunday, June 09, 2013

Double Big Giveaway by Mohd Zuhri

Double Big Giveaway by Mohd Zuhri | Kali ni wa rasa macam nak join Ga la banyak-banyak huhu. Sambil-sambil tu boleh berkenalan dengan member-member blogger lain. Bak kata orang sambil menyelam minum la air. kan kan. Kali ni wa join GA dari blogger  Mohd Zuhri.


Ha nila tuan empunya badan. hehehehe hensem kan. Apapon jom tengok syarat-syarat yang beliau tetapkan.


Syarat wajib nak join GA ni, buat satu entry bertajuk doublebig giveaway by Mohd Zuhri . 
Tempek banner atas ni dan backlinkan ke entry 

Tunggu

Bukan sampai disini sahaja, sebab GA ni ada sponsor. So apapon kena jugak ikut syarat-syarat sponsor.Ala tak susah pun jus klik klik klik je. Tapi tak rugi habaq hang. Sebab hadiah dia memang lumayan. 

Ni hadiah untuk Hadiah top refferal (kena promote mati matian ok !!!! mati matian !)

1.RM 100X2 Winner

saguhati 

1.Novelx1 pilih sendiri


(Random org)

1.Novelx3 Pilih Sendiri
2.Topup rm5x5
3.Topup rm 10x2 


Para penganjur.

1.RM100X2 Winner dan Novelx4 pilih sendiri by Ong Gedek Guduk
2.Topup rm5x2 by Cik Chenta
3.Topup rm5x3 by Cik Nyoo
4.Topup rm 10x2 Yeputta Najihah
Start 7 jun  2013 
Due date : 27 jun  2013

So apa lagi jom la pakat join. memang berbaloi-baloi wa rasa.

Share:

3 comments:


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive