travel, food and lifestyle blog

Thursday, May 02, 2013

Dapat 100 000

Dapat 100 000  | Alhamdulillah, memang puas hati sangat bila usaha kita menampakkan hasil. Sedar tak sedar 100 000 ++. Apa yang 100 000 ++ tu? menang loteri ke hape? sebenarnyanilai tu adalah nilai pengunjung blog wa nie. 


Memang terharu. Terima kasih kepada semua yang sudi singgah dan baca coretan wa di blog ni. Keinginan untuk pergi lebih jauh dalam bidang blogging ni nampaknya makin membuak-buak hehehe.

p/s : agak-agak bila nak dapat follower seramai ini? erkk mati kena keji lepasni. 


Share:

14 comments:

  1. xmstahil madi

    tp perlu ke ramai2 kalo xrajin bace ehh

    ReplyDelete
  2. Feee weeett!!!....Mawardi!!...tahniah.... (*____^)

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah boleh capai...kalau org lain boleh capai follwers berpuluh ribu, xmustahil kite jugak boleh kan..chaiyok2:-)

    ReplyDelete
  4. hoho..tahniah..nak dapat follower ramai gitu usaha tangga kejayaan.. :)

    ReplyDelete
  5. pewitttt..tahniah ! mawardi ..klasik nama tu *PCM ckp :p

    ReplyDelete
  6. wahh....tahniah la..dah sampai angka tu...hihih

    ReplyDelete
  7. Tahniah bro.. Tak mustahil untuk dicapai tu. hehe

    ReplyDelete
  8. wahhh!! untnglaaa kan~ hohoho!! thniah! ^^

    ReplyDelete
  9. soalan membunuh tu haha..lama2 nanti inshaAllah boleh dpt follower byk gitu :)

    ReplyDelete
  10. ok la tu... aku dari buat xnaik2 pon benda tu..lol

    ReplyDelete
  11. tahniah.. best tu 100k, makin lama makin bertambah insyaAllah :)

    ReplyDelete
  12. tahniah bro... keep blogging........

    ReplyDelete
  13. woot woot!!! hupgrade lg trafikk.big applause deh!

    ReplyDelete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive