travel, food and lifestyle blog

Saturday, April 27, 2013

Suasana zaman lampau di Jalan Pasar, Pudu

Suasana zaman lampau di Jalan Pasar, Pudu | Nostalgia Lama | Alhamdulillah, kali ni wa berpeluang ke Jalan Pasar, Pudu, Kuala Lumpur, Malaysia. Kali ni bukan bersama-sama sahabat blogger, tapi wa bersama sahabat lama a.k.a sahabat karib wa. Singgah disini pun selepas kami selesai menghadiri temuduga wa di Batu Caves. " Singgah nak survey TV untuk main Game " Katanya.

suasana kedai menjual ikan hiasan
Jalan Pasar, Pudu, Kuala Lumpur, Malaysia. 

Pasar Basah dan Pasar untuk semua jenis barangan murah, terutamanya akuarium dan peralatan elektronik di sepanjang Jalan Pasar di kawasan Pudu.

Kawasan di sekitar Jalan Pasar juga mempunyai banyak kedai-kedai menjual goldfishes dan ikan akuarium yang lain serta peralatan akuarium (penapis air, lampu, makanan dan lain-lain) .

Disini rasanya syurga bagi mereka yang sukakan hobi memelihara ikan. Macam-macam boleh dapat kat sini. Agak teruja juga bila dapat merasai suasana jual- beli disini, memang terasa lain dari tempat lain. Rasanya seperti kembali ke zaman-zaman 80-90an dulu huhu. tak tahu la kenapa tetiba boleh rasa macam tu huhu. apa la yang agaknya tengah berlegar-legar kat fikiran nie.



Share:

9 comments:

  1. ishhh serius??? baru tahu thanks for sharing

    ReplyDelete
  2. takde yg lama takde la yg baru kan.. hehe
    meow singgah sini ye ^_^

    ReplyDelete
  3. remy tak pernah lagi pi situ...... nanti nak terjah lah.......

    ReplyDelete
  4. nie tempat stesen bas sekarang ke?..ke lain tempat...

    ReplyDelete
  5. interview kat batu caves celah mana wei? dekat dengan rumah gua ke hape? haha.. Betul2 selalu kalau nak beli ikan buat peliharaan dalam aquarium harus pi kat pasar pudu.. murah2 gitu.

    ReplyDelete
  6. teringin nak pergi jejakkan kaki ke kuala lumpur

    ReplyDelete
  7. cambest je .. nnty nak try la gi sane.

    ReplyDelete
  8. nnty kena try g sane lar. tgah berkobar2 nak bela ikan hiasan ni....

    ReplyDelete
  9. cambest je .. nnty nak try la gi sane.

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive