travel, food and lifestyle blog

Tuesday, April 23, 2013

Demam Gwiyomi

Apa yang diorang dok bising-bising sangat pasai gwiyomi nie? sejenis makanan kah? ke kereta keluaran terbaru proton kah? eh Ternyata semua tekaan wa salah sama sekali. rupa-rupanya gwiyomi nie:

From Wikipedia, the free encyclopedia | The Gwiyomi Song, or Kwiyomi Song (귀요미 송), is a K-pop single by South Korean singer Hari and was released on February 18, 2013. It was inspired by a gesture from a member of a South Korean boy group, BtoB named Jung Ilhoon. The gesture is called 'Gwiyomi Player', which became an Internet meme in October 2012 followed by its first appearance on a South Korean variety show under SBS MTV named MTV Diary. The gesture has also inspired many Asian netizens to upload their own versions onto the internet.

Ha amacam paham tak? kalau tak pahampun buat-buat la faham ye. wawawawawa. Ha kalau tak paham gak tengok video bawah nie. hehe



kalau korang nak tengok banyak lagi yang mengarut-ngarut tahap pecah perut tu kat YouTube. Memang demam la ini kali. Dengar kata BOBO si budak pemes tu pon nak buat gwiyomi gak. erkkkkk. sebelum dia buat wa pon nak wat jugak la. wakakakka. giler semput.


Mohon jangan kutuk. itu hanya sekadar senaman dalam kolam wawawawawa. larikkk laju-laju.

Artikel berkaitan: Fenomena Wechat





Share:

13 comments:

  1. Korg lagi hot dr bobo

    lol

    Ku harap xde y mntah thk gymi dlm kolam ni

    ReplyDelete
  2. hahaha versi kolam pon ada ... so sejuk hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkkkk tetiba rasa malu huhuhuhuhu

      Delete
  3. Replies
    1. eh eh lupa nak ajak.. boleh mcm tu agaggga

      Delete
  4. hahaaa .. ada macam2 lagi sebenarnya video gwiyomi ni. macam2 variasi ..

    ReplyDelete
  5. adeyh2... sapa mamat hensem kat dalam tue? hahahahah

    ReplyDelete
  6. lepas satu,satu lg yg jd fenomena.gangnam laa apa laa.yayayayayaaa

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive