travel, food and lifestyle blog

Thursday, April 25, 2013

April edition Giveaway by dysha sahhir

Hi, hasil dari berblogwalking malam ni. Wa ada jumpa satu blog yang awesome . Tersangat awesome punyalah. Penuh dengan doodle-doodle yang sangat menarik perhatian wa. Memang terbaik. Apa yang terbaeknya ? Ha kalau korang nak tahu, dia ada buat Giveaway . Ha apa lagi ini dah satu peluang baik kan.



Jom lah sama-sama join. Pada yang nak join tu sila lah klik kat banner kat atas tu ye. Tak rugi kalau mencuba nasib. Mana tahu tuah kita kan. Kalau korang nak tahu 10 pemenang yang dia cari. ha. Agak-agak peluang cerah tak? ngeeee. Apapun setiap Giveaway mesti ada syarat-syaratnya kan. So silalah ke blog dysha sahhir untuk maklumat lebih lanjut . heheehe.

p/s : hadiah-hadiahnya pun cukup menarik tau. jom -jom pakat join.



Share:

6 comments:

  1. Nak join la..salam kenal mawardi.sya folo blog ni.jika sudi singgah la ke blog sya..trima kasih :)

    ReplyDelete
  2. dr segmen yang sama
    done follow

    http://www.iuzira.com/2013/04/april-edition-by-dysha-sahhir.html

    ReplyDelete
  3. Good luck adii y... doodle kak dysha cecomel macam lu. zzzz

    ReplyDelete
  4. terima kasih sebab join ntikan keputusan pemenang pada 2 MEi.. Gud luck!! :)

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive