travel, food and lifestyle blog

Thursday, March 21, 2013

Video Johan Ashaari hampir kena Liwat


PESANAN: kepada mana-mana MAMAT dan Minah kepoh yang membaca entry ini , gua mintak tolong baca entry ini sampai habis sebelum menyebarkannya  :P

Siapa tak kenal pelakon berbakat besar Johan Ashaari yang makin meletop-letop kat tv skang ni, tak cukup drama , filem pom meletop jugak (cakap ala-ala deva kepoh) . Kenapa dengan beliau ye. Ayat kontroversi habis. hahha. Ari tu orang dok kepoh sangat pasal dia nak kena liwat nie.



 Siap ada video lagi. Jom kita tengok sapa la yang nak tuuuttt dia . ngeee


Teettt rupa-rupanya dia berlakon da... haish giler seram tengok pelakon yang bertanggungjawab untuk meliwat beliau tu... ahhahaha. memang menjadi la . Apapon drama bersiri Karlos ni memang bagus. Walaupon baru beberapa episod ditayangkan kat tv3, gua dapat agak yang cerita ini memang ada sesuatu yang menarik tentang jalan penceritaannya. 


Share:

15 comments:

  1. hahahha kesian johan masa ni... then aq xsuka sgt sebab dia xpndai nak melawan.. xmcm dlm cita juvana.. hehehe. btw johan ni ensem.. >_< hihihi

    ReplyDelete
  2. Dah ttau dah mesti berlakon punya. Biasa la akhbar nak lariskan akhbar.

    ReplyDelete
  3. saspen2....rupanya tak sempat lagi....he3

    ReplyDelete
  4. nseb baik lau tak.. jeng jeng

    ReplyDelete
  5. best drama bersiri Karlos nih

    ReplyDelete
  6. These fitness tips in above some basic ideas for keeping
    fit and healthy body. What you should do is to focus or target a particular group of muscle for once
    or even twice a week. Avoid burnout by mixing up your exercises so that you will stay interested in doing
    them.

    Have a look at my web page - jugaadbaba.in

    ReplyDelete
  7. Of course, one of the reasons why this area of Ohio has remained so persistently branded as a pocket of joblessness is its failure to recover from the death of the
    steel industry and also because of automotive production lines outsourced to foreign lands.
    He was instrumental in MTV showing African American artists.
    They can also update news on their site as and when the event occurs while the newspapers
    have to wait until the next morning.

    Stop by my web blog :: http://se416.socialengine101.com

    ReplyDelete
  8. We are a grouρ of volunteers and starting a new sсheme in our community.
    Your websitе proνiԁed us with valuable
    іnfοrmаtіon to work on. Yοu've done an impressive job and our whole community will be grateful to you.

    Feel free to surf to my web-site - outsights

    ReplyDelete
  9. gua yang tengok hari tu pun rasa cam cuak.. kaka.. cuak hokeh cuak. ehem muka si peliwat tu macam iras2 muka MK Syahir :P

    ReplyDelete
  10. kalau betul2 kena liwat habis la..tak encem dah..hahaha

    ReplyDelete
  11. bahaya itu klu kena liwat..heheheh

    ReplyDelete
  12. hahaha muka ganas pon kena ker? kahkah

    saya dah update... cuti2 di Bukit Bendera

    ReplyDelete
  13. memangnya kenapa bisa kena liwat begitu gan ?

    ReplyDelete
  14. itulah..dulu pun hampir tertipu juga..huhu

    ReplyDelete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive