travel, food and lifestyle blog

Monday, July 02, 2012

Floria 2012 ,Putrajaya

Lepas berpenat lelah dengan kursus Autocad, kami mengambil peluang ke Floria 2012 kat Putrajaya. Memang dekat la kan dengan UPM.


Bila dah nama pon Floria, mesti la BUNGA ka. huhu



toink-toink inilah wajah ku yang terbaru.. (blueeeekkkk)


pokok bonzai pon ader


woah pepatung gergasi.


ada hiasan taman


nice sculpture


ha , yang ni aku paling suka.payung-payung beso


kalau dah suka apa lagi bertenggek la nak ambil gambo heheheh



dengan diorang la aku pergi huhu

Share:

26 comments:

  1. eyqa amin~ IYA ADA DIMANA-MANA

    ReplyDelete
  2. dr dulu lg aku tringin nk g floria ni.... tp smpi skrg x berkesempatan...huhuhu

    ReplyDelete
  3. pergh.. aku pun tak pernah ke sini.. macam manarik pulak aku tgktempat ni.. pergh.. nanti nak try terjah ler..

    ReplyDelete
  4. Syakir Rahman ~ boleh pergila. sempat lagi

    ReplyDelete
  5. Boni JLL3~ cepat2 sebelomhabis huhu

    ReplyDelete
  6. Tengok bunga-bunga di Putrajaya bersama bunga...hehehheh

    ReplyDelete
  7. apsal la paneh je ati aku tgk ko pose ala2 model cenggitu?kahkahkah

    p/s : aku balik kajang haritu tapi xsempat pegi

    ReplyDelete
  8. afzalsukasuki ~ asyk x menyempat je.. bila la yg sempatnye huh...

    ReplyDelete
  9. mohon gambaq ketiga masuk pertandingan hero remaja mangga, hahahaha

    ReplyDelete
  10. teringin jugak nk pergi sini dengan member2 tapi jauh lah putrajaya!! hohoh

    ReplyDelete
  11. Done follow , meyh laa singgah dan follow yana kalau sudi;)

    ReplyDelete
  12. kat mane ni??? cantiknya bunya tersebut... tetiba jd mat bunga plak...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/eqbal-zack-brisbane-giveaway.html

    ReplyDelete
  13. Nak pergi....tapi,tengok lah dulu camna..eheee~

    ReplyDelete
  14. untung laa dapat pegi ke festival tu taw.. hehehe

    takda bawa balik bunga ke bai? hehe

    ReplyDelete
  15. Shawn Razaleigh ~ mampu ke bro.ahhaahha

    ReplyDelete
  16. luqman zakaria ~ xpe2 next time leh p lagi hohohoho

    ReplyDelete
  17. ✉ ¥ana Fauzi ✉ ~ tq.. okay :)

    ReplyDelete
  18. Faizul Osman~ kat floria, putrajaya bro :)

    ReplyDelete
  19. laskar pelangi~ alahai jangan tengok je. nnti rugi huhu

    ReplyDelete
  20. MyMy~ ada2 tu dua orang unga kt atas tu huahahahah

    ReplyDelete
  21. hairy ~ skang pom boleh bro huhu

    ReplyDelete
  22. weh,
    thn ni aku x pegi doh.
    cis cis jelly sungguh

    ReplyDelete
  23. syafiqakarim~ xpe panjang umur tahun depan ada lagi :)

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive