travel, food and lifestyle blog

Tuesday, October 22, 2013

[KREATIF] New Laptop Cooler | Laptop Tanpa Cooler

[KREATIF] New Laptop Cooler | Laptop Tanpa Cooler | Perkara unik yang aku jumpa bila balik kampung untuk bercuti. Tujuan asal nak melawat kawan aku yang sakit, bila pergi umah dia je lain plak yang jadi.. hahahaha.


Tengoklah sendiri gambar tu betol-betol..Unik betol kawan aku sorang ni. Bila laptop tak ada cooler macam ni la jadinya.. agagag.. Kreatif betol la kawan aku ni sorang. Maaf belom ada kat mana-mana pasaran lagi hahahaha

p/s: don't try this at home. hahahah.


Share:

8 comments:

  1. gwa slalu bt ginie bro..hahaha
    sbbnye bila maen game..lptop pnas..coolen bkn kuat sgt..tmbh kipas..hahaha

    ReplyDelete
  2. haryz khairuddin7 Apr 2012, 11:48:00

    lagi gempak kalau bawah tu pon dia letak kipas kecik tu.. baru lagi cepat sejuk. kreatif gile.. XD

    ReplyDelete
  3. Nabiel~ hahahah terbaek bro, ada bakul buah x kat bawahlaptop tu. hehhehe

    ReplyDelete
  4. haryz khairuddin ~ memang, boleh dapat anugerah pereka la kalu gitu hehehe

    ReplyDelete
  5. yang penting ada kipas besar kat sebelah tu...terbaik...hahaha...dah biasa juga buat benda mcm ni. Asalkan dpt kurangkan haba pada laptop.

    ReplyDelete
  6. ni la cara yang terbaek untuk elakkan komputer hang kepanasan..

    ReplyDelete
  7. ssuai gak utk laptop aku yg dah uzur ni.. huhu

    ReplyDelete
  8. Secara teknikal, betul tu caranya.. kreatif hehe :D

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive