travel, food and lifestyle blog

Friday, April 13, 2012

Anjung Seri bersama Erra Fazira

Anjung Seri bersama Erra Fazira | ANJUNG SERI(mewarna dan menyeri) itu adalah ungkapan yang keluar dari mulut ERRA FAZIRA pelakon terkenal tanah air sebagai host rancangan ni .Program ini adalah berkenaan seni hias terutama interior, dan halaman. wadi rasa bangga juga tetiba je peluang untuk bersemuka dengan dia datang. memang best. Tapi program ni dah lama , waktu kami tahun pertama lagi.  time nie UPM cuti mengejut sempena serangan wabak berhantu H1N1. Tapi kami pulak berpeluang ke ANGKASAPURI untuk jadi penonton kepada rancangan nie.


Tak sangka-sangka dapat msuk tv . Bukan senang nak dapat peluang macam nie. Terima kasih juga kat RTM bukan saja jemput kami untuk masuk tv tapi selepas je rancangan tu kami dapat banyak cenderahati dari penaja. Dengan hadirnya diri aku ke program ni barulah aku tahu macammana cara pembikinan sesebuah rancangan tv didalam studio.hehehe. Apepon thanks banyak-banyak kepada RTM.

Ketika program sedang berlangsung


Gambar kenangan bersama host ERRA FAZIRA

Share:

6 comments:

  1. oh. dah lama.. kan bagus dapat ilmu gak.. pengalaman tu guru paling berharga..

    ReplyDelete
  2. cantik kan erra tu...klo sentuh pipi dia sura jari jatuh..coz licin

    ReplyDelete
  3. class kau mawardi yunus..hahhaa...

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive