travel, food and lifestyle blog

Monday, April 09, 2012

Istilah Minda: Budak Sekolah Main Tiang


oii.. apa yang korang main nie


Ooppsss..
Ha kan dah kena saman.Tak pasal-pasal masuk Metro.
hahahhaa
 Adakah ini mereka yang bermain diatas itu.
Ada duit ke mereka nak bayar sampai RM25 .
(kih kih kih )

p/s: apa nak jadi dengan Undang-undang kita skang :(
Share:

8 comments:

  1. aku penah main nostalgia gila la entry ni

    ReplyDelete
  2. hahahaha... main yang mana tu bro.. yang atas ke yang bawah ngeeeeeeeee

    ReplyDelete
  3. haha.. terbaik lah entri ni.. sarcasm.. hoho..

    ReplyDelete
  4. rm25 tu mura sgt kot.budak sekolah pon x heran kalau menari tiang kene saman rm25 je.

    ReplyDelete
  5. eLLa n aLia~ ahahh terbaekkkkkk

    ReplyDelete
  6. Hanif ~ cukup sekadar senyum hehehh

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive