travel, food and lifestyle blog

Sunday, March 25, 2012

Istilah Minda: Tasha Manshahar & Syed Shamim - Mr. Saxobeat (Cover)

Dah lama wadi tak buat entry video kan.
Hari ni bila bukak video ni kat youtube terus terpikat. heheh. Suara diorang memang best.
apapon layan..

video
belom ape-ape diorang dah famous. ngeee.

Kalau korang nak tengok versi seram punya pun ada. 
Nah ambik link ni n tengok sendiri. ngeeeeee

Share:

12 comments:

  1. huhuhu... pakai suar pendek je... huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahahah tu je bro jonni nampak ye...

    ReplyDelete
  3. perah dengr sebelum nih..memang sodap ..hehe

    ReplyDelete
  4. Stylo jer acoustik dia buat,..

    ReplyDelete
  5. luqman zakaria : yang parody dah tengok??

    ReplyDelete
  6. bolehlah heheeee...
    semua nak masuk youtube ni..

    ReplyDelete
  7. tu je cara yang paling senang untuk tonjolkan bakat

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive