travel, food and lifestyle blog

Tuesday, March 27, 2012

Istilah Minda: Main Titik-titik


sumber : Facebook

Haha. korang pernah main titik-titik macam ni tak. 
Dah lama dah tak main benda ni. Slalunya main time cikgu xde dalam kelas.hehehe. Kalau ada pen merah dan pen biru leh la lawan ... Kalau ada pen biru je. ha kau sorang je main ye. hahhaha.

Share:

12 comments:

  1. hahaa.. x de buku math , x leh main gk :P

    ReplyDelete
  2. hahahah sanggup buat kotak sendiri ngn pembaris...

    ReplyDelete
  3. main kat whiteboard..huhu
    dh citer kt GBS.haha

    ReplyDelete
  4. hahaaa~~ sanggup ke garis
    skrg ni dah lama x nmpk buku tu :P

    ReplyDelete
  5. O CIKTEDDY ~ memang x terpikior nak main kat atas whiteboard

    ReplyDelete
  6. ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ ~ uih sanggup bro... biasa la zaman budak2 dulu. sanggup buat apa saja

    ReplyDelete
  7. hakhakhak... masa skola rendah dok rajin main mende neh...

    ReplyDelete
  8. Uncle Jonni _ menang x... mesti banyak kalahkan.. hahhaha

    ReplyDelete
  9. hahahaha..ko main lagi benda ni?

    ReplyDelete
  10. skang dh x main.. xdemasa macam kecik2 dulu

    ReplyDelete
  11. benda wajib setiap kali cikgu x ada dlm class...

    ReplyDelete
  12. ariffin mutalib~ btol2... habis buku math

    ReplyDelete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive