travel, food and lifestyle blog

Wednesday, July 03, 2013

Shavers vs Aloe Tak Bagus


Korang peraasan tak shavers skang. semua nya dh mula ada semuanya dah mula menggunakan
 aloe vera and  + +.


 Alasan nya adalah untuk tidak menyakitkan pengguna ketika guna.
hmmmm memang logik dan bagus kan.

Tapi

rupanya ada  udang disebalik batu

untuk pengetahuan korang, aloe vera ni adalah ubat yang boleh membantu untuk membina sel baru dan pertumbuhan rambut/bulu dengan cepat.

cheis. ini memang satu trick. patut la cukur waktu pagi, malam dh rasa .


Hmm. bijak ye korang.

cheis 
harapkan shaver, shaver makan pipi

Share:

9 comments:

  1. oh ada udang sebalik mee rupanya.. cess

    ReplyDelete
  2. kamu pun guna shavers juga ker.. hehehe

    ReplyDelete
  3. mcm pelik plak.. hahahaha... keh3

    ReplyDelete
  4. macam sial....ingtkn mmg btol xbgus

    ReplyDelete
  5. cis,,,,damn btol...ingtkn btol2 xbgus...

    ReplyDelete
  6. owhh.. terselit taugeh dicelah2 bihun goreng special rupanya..

    ReplyDelete
  7. brpa banyak dh produk yang 'menipu' kita mcm ni.. huhu

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive