travel, food and lifestyle blog

Thursday, September 26, 2013

Aku dah Matured ?

Aku dah Matured ? | Dari dulu orang asyik dok cakap aku ni berperangai macam budak-budak. Skang bila aku dah ubah penampilan aku, ramai kata aku dah nampak makin matured. huhu. Aku pun tak tahu yang mana satu lebih sesuai untuk diri aku MATANG atau TAK MATANG. ;)


Tapi aku harus terima kenyataan yang usia aku makin meningkat dan aku perlu berubah kearah yang lebih baik. Biarlah masa aje yang menentu segalanya. Yang penting aku tak HIPOKRIT pada diri dan semua orang ;)


Matang itu dari segi apa ya dan tak matang itu pula dari pandangan mana? huhu

Persoalannya mampukan aku menjadi seperti DIA?


Tapi yang sejujurnya aku berbangga menjadi diri aku. hehe.
Sori Kamal gua curi style rambut ko.walaupun tak berapa nak menjadi. heheheh

p/s : sila tinggalkan komen dan pendapat anda selepas membacanya . terima kasih ;)


mutiara kata :

Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya

Share:

0 comments:

Post a Comment

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive