Emas Chiang Heng: Tawar Emas Dengan Harga Terendah di Malaysia

Harga Emas Terendah di Malaysia

Apabila bercakap tentang emas, pastinya fikiran kita terus melayang kepada Chiang Heng Jewellery. Inilah tempat pilihan semua yang ingin mendapatkan harga emas terbaik di seluruh Malaysia. Bukan sahaja harga yang menarik, malah mereka juga sering memberikan promo dan tawaran istimewa untuk pelanggan setia mereka.


Setiap bulan, di cawangan Emas Chiang Heng seluruh Malaysia, pasti ada promo yang membuatkan kita semakin tergoda. Misi? Sangat mudah, mereka mahu semua orang mempunyai emas!

Tawar Harga Emas Terendah di Malaysia

Eh, tapi ada satu perkara menarik tentang Emas Chiang Heng. Mengapa mereka mampu memberikan harga terbaik untuk emas? Nah, rahsia itu ternyata mudah. Salah satu rahsia kejayaan mereka ialah dengan menghapuskan kos yang tidak perlu.  Mereka tidak perlu risau tentang kos pemasaran, seperti sewa di pusat membeli-belah atau iklan konvensional. Jadi, wang yang biasa digunakan untuk semua ini, mereka terus memberikannya kepada pelanggan dengan harga emas yang sesuai di dengan bajet pelanggan.

Di samping itu, kerana Emas Chiang Heng juga mempunyai reka bentuk mereka sendiri, mereka dapat menjimatkan banyak kos pengedaran. Nah, inilah yang membolehkan mereka mengawal harga emas mereka dari awal lagi, dari yuran pengeluaran sehinggalah kepada harga jualan. Jadi, kita sebagai pelanggan boleh membeli emas dengan harga yang paling murah dan sesuai.




Tetapi bukan itu sahaja, korang tahu! Emas Chiang Heng juga ada tawaran menarik untuk kita yang ingin menjual emas. Mereka memberikan harga jualan tertinggi di seluruh Malaysia, dan yang paling penting, tiada kos tersembunyi. Mereka juga menerima emas tanpa banyak syarat, barang kemas emas yang tiada sijil pun boleh. Tidak kira sama ada ia rendah karat, pecah, atau patah, mereka menerima seadanya. Malah, jika ada emas yang dibakar dalam api, mereka akan menerimanya. 

Ada satu lagi perkara yang membuatkan pengguna mereka lebih percaya kepada Emas Chiang Heng. Mereka ada memberi jaminan untuk pengguna ! Jika korang membeli barang kemas emas dengan mereka, dalam masa 7 hari korang boleh menukar atau mengembalikannya tanpa syarat. Tapi ya, mesti dalam keadaan baik, jangan rosak. 

Mereka juga mempunyai perkhidmatan pembaikan percuma dalam masa 30 hari (melainkan korang perlu menambah emas), dan perkhidmatan pembersihan barang kemas percuma seumur hidup. Serius, ini adalah perkhidmatan yang memberikan kepuasan maksimum kepada pembeli mereka!

Emas Chiang Heng 37 Tahun Dalam Pasaran

Bagi mereka, beroperasi selama 37 tahun bukanlah satu tempoh masa yang singkat. Mereka sudah mempunyai reputasi yang baik, banyak anugerah dan sokongan daripada pelanggan setia. Pada tahun 2020, mereka membuat pencapaian yang sangat membanggakan dengan 117 siaran langsung dalam satu hari, satu rekod dalam The Malaysia Book of Records. Jadi, lama kelamaan, mereka semakin kukuh dan kini mempunyai 19 cawangan di Malaysia. Simbol kepercayaan dan jaminan yang tidak boleh kita lepaskan.

Jadi, jika korang sedang mencari harga emas terendah, perkhidmatan terbaik; Emas Chiang Heng adalah pilihan yang tepat. Sertai komuniti pelanggan setia mereka dan jadilah sebahagian daripada kisah kejayaan Chiang Heng Gold yang tidak berbelah bahagi dalam menyediakan harga emas terendah yang tiada tandingan di seluruh Malaysia.

Emas Chiang Heng

Bagaimanapun, jika korang ingin membeli emas pada harga terbaik, Chiang Heng Gold adalah pilihan yang tempat. Mereka telah menggembirakan ramai orang dengan harga emas yang berpatutan, promosi yang menarik, dan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang. Jadi, jangan ragu-ragu lagi, jom singgah ke Chiang Heng Gold untuk dapatkan perhiasan emas idaman korang!

Laman Web: https://chiangheng.com
TikTok : https://www.tiktok.com/@chianghengjewellery 
Shopee: shopee.com.my/chianghengjewellery

Facebook: www.facebook.com/ChiangHengJewellery
Instagram:@chiang_heng_jewellery 
Tiktok: @emaschiangheng @ChiangHengJewellery



Post a Comment

0 Comments