Lelaki & Perempuan Boleh Rawat Kulit Bermasalah Dengan Minum Crystal Drink


Kulit gelap, kusam dan tidak bermaya boleh menjadikan kita kurang berkeyakinan untuk berhadapan dengan orang lain dan menonjolkan diri di hadapan orang ramai. Oleh sebab yang demikian juga, pegerakan dan aktiviti kita juga bakal terbantut dan sangat terhad.
.
Bagi saya, memiliki kulit yang sihat dan bersih ini bukan sahaja idaman setiap manusia, tapi ia juga telah menjadi satu keperluan yang harus dimiliki oleh setiap manusia tak kira lelaki atau wanita.
.
Bila melihat sendiri perkongsian pengasas Cyrstal Skin, En Airiey Sayuti dari Rish Beauty Cosmetic di media social tentang penampilan sebelum dan selepas beliau, saya mula rasa teruja dan nekad untuk mencuba sendiri manfaat produk yang beliau consume iaitu Crystal Skin. 


Pengasas, Airiey Sayuti mempercayai bahawa berkelihatan anggun amat penting agar seseorang itu berasa baik namun akan berasa lebih yakin dan bersemangat.

Ketika zaman remaja berat badan Airiey keterlaluan dan beliau mempunyai tone kulit yang gelap dan banyak jerawat namun dia kerap merasa rendah diri, segan, seorang pemalu & pendiam dan sering dipersendakan kerana gemuk dan kulit berjerawat dan gelap.

Walaupun beliau telah mencuba pelbagai jenama produk penjagaan kulit tempatan dan jenama skincare yang popular, makan suplemen kesihatan dalam bentuk kapsul atau serbuk dan juga menjalani gaya hidup yang sihat dengan bersenam, namun dia merasa kecewa kerana resultnya lambat dan tidak berapa berkesan. Akibatnya Airiey mendapat inspirasi untuk menghasilkan produk yang benar-benar terbukti dapat berfungsi dengan berkesan dan selamat.

Untuk mengetahui lebih tentang kisah Airiey, sila melayani www.rishbeauty.com

Crystal Skin Kaya Dengan Bahan Semulajadi


Menariknya, Crystal Skin ini merupakan suplemen yang diperbuat dari bahan semulajadi yang mengandungi penuh khasiat, yang mana ia mampu untuk membantu kita menjadi lebih menawan dan berseri-seri. Ianya terbukti dapat membantu mencantikkan dan merawat kulit yang bermasalah dari luar dan dalam agar kita lebih sihat, dan tampil berkeyakinan.


Untuk pengetahuan korang, Produk Crystal Skin mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000. Kesemua bahan Crystal Skin adalah dari gred AAA dan kilang juga berstatus halal.

Apa yang lebih membanggakan, ianya merupakan produk Bumiputera Muslim tempatan. Produk ini dijamin selamat dan tiada kesan sampingan kerana kandungannya adalah bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal.

Bahan-bahan yang digunakan terkenal kerana khasiatnya dan dikawal selia di bawah gred makanan oleh Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).


Antara ramuan utama yang digunakan untuk menghasilkan Crystal Drink ialah seperti berikut :
  • Tomato Kristal -Anti-oksidan terkuat, mengurangkan jeragat & melindungi kulit dari kerosakan sinar matahari
  • Habbatus Sauda - Anti-radang, mengurangkan jerawat & membunuh kuman
  • Vitamin C - Melindungi sel & menjaga kulit agar sihat
  • Collagen - Menambah keanjalan kulit & mencegah kedutan
  • Ekstrak Biji Anggur - Anti-oksidan, membunuh kuman & membantu penyembuhan luka
  • Jus Blackcurrant - Anti-oksidan & menguatkan system pertahanan badan

Kebaikkan Crystal Skin

Menjadikan Crystal Skin sebagai supplimen harian kita mampu memberi banyak khasiat terutama untuk kecantikan kulit wajah. Antara kelebihan  Crystal Skin adalah seperti membantu :
  1. Merawat masalah kulit
  2. Mengurangkan jerawat
  3. Mengurangkan parut
  4. Mengecilkan pori
  5. Memutihkan kulit
  6. Mengurangkan muka berminyak
  7. Merawat kulit kurang kusam dan glowing
  8. Menambah kelembapan kulit

Testimonial Berjaya Crystal Drink

Berikut merupakan beberapa testimonial berjaya pengguna produk Crystal Drink.



Cara Pengambilan Crystal Skin

Minum 1 sachet Crystal Skin yang dicampur dengan 150ml air sebelum sarapan. Kena ikut saranan di bawah untuk mendapatkan keputusan yang terbaik apabila mengambil Crystal Skin:
  1. Elakkan minuman yang berkafein, beralkokol dan berkarbonat.
  2. Minum 2 sehingga 3 liter air putih setiap hari untuk mempercepatkan proses keberkesanan Crystal Skin.
  3. Amalkan gaya hidup sihat seperti tidak merokok, menjaga pemakanan, mengurangkan makanan berminyak serta bersenam dengan kerap.
Bagi saya, suppliment ini sangat mudah untuk di consume. Kerana ianya sudah di packing di dalam sachet, ia sangat mudah untuk kita bawa kemana-mana. Jadi tak perlu risau untuk consume Crystal Drink everywhere or anytime sebenarnya.

Rasanya yang masam manis buahan tu sangat best untuk saya. Walau begitu, pastikan kita minum air putih yang cukup ya untuk keperluan tubuh badan kita. Ianya harus.

Bagi yang berminat untuk mencuba produk ini. Korang boleh dapatkan Crystal Skin di sekarang secara online di platform Lazada | Shopee .

Sebarang pertanyaan lanjut, anda boleh hubungi talian di bawah ataupun mengikuti perkembangan Crystal Skin di laman sosial dibawah:

Tel : +60-11-62000032



Post a Comment

1 Comments