PELBAGAI PROMOSI MENARIK DI PG MALL SEMPENA 10.10

 shopping online di pg mall

10.10 bakal tiba tak lama lagi. Mesti ramai di antara kita sedang menunggu promosi hebat yang bakal di tawarkan di platform online shopping kan? Jadi, meh saya kongsikan satu platform menarik untuk korang terjah sempena promosi 10.10 ni iaitu PG Mall.

MENGENAI PG MALL

Mungkin ramai yang belum tahu, PG Mall ni sebenarnya dah wujud sejak tahun 2017 lagi. Platform perdagangan [E-Commerce] ni merupakan satu-satunya platform tempatan yang mendapat sokongan penuh oleh PG Group. Kalau korang nak tahu, platform ni ada mempromosikan pelbagai barangan seperti, barangan elektrik, barangan rumah, makanan dan sebagainya. Yang menariknya, PG Mall ini telah tersenarai "Top 3 e-commerce site at iprice insight report".

iprice insight report

Apa yang lagi menarik tentang PG Mall, ia menerima segala bentuk pembayaran menggunakan e-wallet dan online payment. Memang memudahkan pengguna.

Untuk perkongsian kali ini aku nak share 4 kempen dan promosi menarik yang sedang berlangsung serentak di PG Mall buat masa sekarang. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk baca article ni sampai habis ya.

KEMPEN "PROUDLY LOCAL"

Bermula dari Julai 2020 sehingga Disember 2020, PG Mall juga ada melancarkan kempen "Proudly Local" yang mana ianya memfokuskan pada barangan keperluan harian dan barangan rumah. Paling penting, kempen ini untuk menyokong barang buatan tempatan dengan hashtag #BarangBaik BarangKita. Dengan adanya kempen seumpama ini, sekaligus ia mengajak kita semua especially pengguna untuk support barang tempatan. Jom, support local! Untuk tengok tawaran menarik untuk Proudly Local, korang boleh kunjungi PG Mall Proudly Local.


Untuk Kempen Proudly Local, korang boleh guna Coupon Code KBBM20NEW untuk diskaun RM20 bagi pembelian minima RM50, KBBM3OFF untuk diskaun RM30 bagi pembelian minima RM100.

AURORA ITALIA 10.10 SALE

Kempen Aurora Italia 10.10 sale ni akan berlansung pada 10 Oktober 2020 ni sahaja. Apa yang mereka tawarkan adalah "Fantastic Sale RM110 OFF" tanpa syarat pembelian yang minimum. Menarik bukan? Untuk promosi ni, korang boleh terus ke link berikut : https://pgmall.my/Aurora-Italia-1


PG JEWEL

Kempen PG Jewel ini pula akan berlansung pada 9 hingga 11 Oktober 2020 sahaja. Tawaran yang sangat best kerana mereka menawarkan "direct factory price" dengan hanya RM10 harga UPAH. Bukan itu sahaja, mereka juga menawarkan perkhidmatan "free shipping". Selain dari itu, mereka akan memberikan "mystery gift" kepada 100 pelanggan terawal mereka.  Untuk promosi ni, korang boleh terus ke link berikut : https://pgmall.my/PG-Jewel

pg jewel sale

PG GOLD MUSEUM

Tawaran PG Gold Museum ni hanya berlansung bermula 9 - 11 Oktober 2020 sahaja. Untuk kempen ini, mereka ada menawarkan Gold Bar dengan design yang menarik. Untuk promosi ni, korang boleh terus ke link berikut : https://pgmall.my/Gold-Museum

gold bar murah

So guys, sesiapa yang belum ada akaun PG Mall, cepat-cepat berdaftar. Korang boleh install applikasi PG Mall di Apple Store, Google Play ataupun Huawei Gallery.

Jadi apa korang tunggu lagi? Shopping la di PG Mall dan nikmati semua kelebihan yang ada. 


Telegram : PG MALL OFFICIAL

#PGMall #PGJewel #Aurora #PGGoldMuseum #onlineshopping #shopping #
MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #
ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u #FreeShipping #1010sale 



Post a Comment

0 Comments