Nestle Contest October Top Winner PG Mall

.

 
Untuk pengetahuan korang, PG Mall kini sedang mengadakan Nestle Contest October Top Winner dimana mereka ada menawarkan hadiah mingguan RM80 voucher kepada 3 pemenang dan RM150 voucher hadiah bulanan kepada 2 orang pemenang "Top Spender" yang membeli belah barangan Nestle di platform tersebut .

Antara produk Nestle yang korang boleh beli sepanjang kontes berlansung iaitu Milo

Nestle KOKO CRUNCH 330g MINION
Nestle Fitness Fuit Cereal 450g
Nestle MILO Cereal 330g Minion
Promosi PG Mall
Kalau korang nak jadi antara "Top Spender" barangan Nestle ni, korang boleh terus ke link berikut dan shopping barangan yang ada sebanyak mungkin. Semoga berjaya!!


Mungkin ramai yang belum tahu, PG Mall ni sebenarnya dah wujud sejak tahun 2017 lagi tau. Ianya merupakan sebuah platform perdagangan "E-Commerce" yang mana satu-satunya platform tempatan yang mendapat sokongan penuh oleh PG Group. Kalau korang nak tahu! Selain dari contest di atas, platform ni juga ada mempromosikan pelbagai jenis barangan lain seperti, barangan elektrik, barangan rumah, makanan dan banyak lagi. 

So guys, sesiapa yang belum ada akaun PG Mall, cepat-cepat berdaftar. Korang boleh install applikasi PG Mall di Apple Store, Google Play ataupun Huawei Gallery.

Jadi apa korang tunggu lagi? Shopping la di PG Mall dan nikmati semua kelebihan yang ada. 


Telegram : PG MALL OFFICIAL

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u #Nestle



Post a Comment

0 Comments