BEECOMB : EXPO MAYA F&B PERTAMA DI MALAYSIA PADA 27-31 OGOS 2020


Norma baru banyak merubah pattern dan cara hidup seharian kita. Oleh kerana itu semua perkara sudah mula ke arah maya. Bukan sahaja membeli belah dan meeting with others je tau, sekarang ni expo pun dah ada secara virtual. Pernah tak korang dengar atau rasai pengalaman Expo 3D Virtual? Meh saya cerita lebih lanjut.


Sebelum tu, korang download dulu aplikasi Beecomb di telefon pintar korang sekarang. Bagi pengguna android, korang boleh download di Google Play atau Huawei App Gallery, manakala bagi pengguna Apple pula boleh download di App Store.

Aplikasi Beecomb

Untuk pengetahuan korang, Beecomb ni merupakan aplikasi untuk Expo 3D Virtual yang Pertama di Malaysia. Apa yang lebih menarik, aplikasi Beecomb ni boleh di muat turun secara PERCUMA. tak perlu bayar pun. Apa yang dijanjikan sudah semestinya sesuatu yang gempak dan mantap.


Kini semuanya di hujung jari kita. Jadi boleh guna mobile je walaupun untuk ke expo.

Ekspo Food & Baverage (F&B) Maya 3D

Memandangkan kita masih lagi dihantui wabak covid-19 ni, eloklah sama-sama kita jaga diri dan elakkan dari berada di tempat orang ramai. Dengan adanya Ekspo F&B Maya 3D di aplikasi Beecomb ni ianya sangat membantu saya dan ramai orang untuk membeli-belah barangan makanan terutama barangan runcit.


Jadi tak perlulah nak risau untuk bersesak di tempat orang ramai kan. Boleh lakukan di mana-mana saja. Dapatkan makanan dan minuman kegemaran anda hanya dengan telefon pintar anda! Ini akan membolehkan anda melihat-lihat pameran dengan hanya menggunakan ibu jari anda dan ianya sudah semestinya menjanjikan pengalaman sama seakan anda ke pameran betul (berjalan-jalan untuk menjelajahi gerai dan produk).


Antara brand yang korang boleh jumpa di ekspo maya ni adalah seperti Bake Touch Signature, YHL Trading, Dydo, Glovale, Harmony Hill Eco Farm, Pagoda Food, Hello Kimchi, TinyBitez.co, Masks Are A Must (Jual face mask). Untuk senarai lain korang boleh rujuk dalam gambar di bawah.



Selain dari itu, pengguna juga boleh bertanya maklumat mengenai produk dengan peserta pameran. Lebih menarik, pengguna boleh melakukan teleport ke gerai lain dengan mengklik butang peta mini di aplikasi. Sekiranya korang berminat untuk membeli sesuatu, anda boleh menambahkannya ke troli shopping diikuti dengan memilih syarikat penghantaran (shipping) pilihan anda semasa pembayaran. Harga total barangan yang telah dibeli akan dipaparkan automatik. Akhir sekali, korang boleh buat pembayaran melalui aplikasi Beecomb melalui integrated payment gateway!

Kata pun expo kan, barangan yang diorang jual sudah semestinya dengan harga murah (dibawah harga pasaran) dan berkualiti.

Cara Sertai Ekspo Food & Baverage (F&B) Maya 3D


Selain dari memberikan harga barangan yang murah. Promosi sempena jualan Merdeka tetap ada untuk anda! Terdapat promosi RM8.31 Premium Burnt Cheese Cake (Original Price: RM118) sponsored by Bake Touch Signature kat Booth A2 to celebrate Merdeka Day, limited stocks tau. Jadi pastikan anda memuat turun aplikasi Beecomb segera untuk ambil bahagian.


Selain dari itu, tiga (3) pemenang bertuah berpeluang memenangi baucar tunai RM300 semasa cabutan bertuah! Nak tahu cara boleh follow step kat bawah ni.

Yang perlu anda buat ialah:
1. Like page dan post Beecomb (https://www.facebook.com/BeecombSdnBhd)
2. Komen Nama Pengguna Beecomb anda yang terdaftar di pos
3. Kongsi & tag tiga (3) rakan dalam siaran (pastikan profil anda set kepada public!)


Tiga (3) orang pemenang akan diumumkan pada 29 Ogos 2020 nanti! Jadi apa tunggu lagi, muat turun aplikasi Beecomb sekarang! Semoga berjaya!

Beecomb 3D Virtual F&B Expo
27th – 31st August 2020
Download Beecomb app untuk sertainya.


#beecombvirtual #appmantap #app4malaysia

Post a Comment

1 Comments

  1. Menarik kan apps ni..senang je sekarang nk pergi expo secara virtual je..takyah lah bersesak sesak..paling tidak terlanggar avatar lain je dalam ni haha..jom shopping :)

    ReplyDelete