FLASHBACK JANUARI 2020


Tahun baru 2020 dah pun bermula, walaupun Malaysia masih belum berjaya menghasilkan kereta terbang sendiri tapi bagi saya dengan pembagunan yang kita capai selama ini sudah cukup membanggakan.

Tujuan article kali ni bukan untuk membebel berkenaan hal negara atau apa, hanya nak kongsikan beberapa tarikh dan aktiviti penting yang saya lakukan sepanjang Januari 2020.

5 JANUARI 2020 | Review Menu CNY Tony Roma's



Menerima jemputan ke majlis makan-makan bersama beberapa pengamal media lain sempena promosi menu baru Chinese New Year di Tony Roma's. Untuk promosi Chinese New Year 2020 ni, Tony Roma's ada memperkenalkan beberapa menu baru termasuklah pilihan makanan popular Makan Besar masyarakat Cina iaitu Yee Sang.

6 JANUARI 2020 | 3 Hari 2 Malam di Sheraton Imperial Hotel KL


Dah lama plan untuk menginap di Sheraton Imperial Hotel KL ni, dan Alhamdulillah akhirnya tercapai jugak. Tapi kali ni stay sorang-sorang je, kawan-kawan datang pun untuk teman makan malam je. Semuanya busy dengan kerja, maklumlah awal tahun kan.


Apa yang bestnya kat sini, diorang menawarkan bilik penginapan yang besar. Bilik Deluxe yang saya stay pun dah sebesar 452 kaki persegi. Jadi korang boleh bayangkanlah sendiri berapa besarnya bilik tu kan.

Kalau korang tak nak datang untuk stay pun, korang boleh datang ke sini untuk hi-tea. Pakej hi-tea kat sini bagi saya paling berbaloi dan murah ya. Apa yang lebih menarik, banyak pilihan minuman yang korang boleh refill ya. Hanya RM98 untuk dua orang. Tapi kalau korang guna kredit card Maybank, korang akan dapat lagi potongan harga ya.


Sesuai sangat kalau korang nak buat small gathering ke, small meeting ke kan. Nak-nak bagi korang yang kerja sebagai agent unit trust dan agen insurance tu, boleh la ajak client untuk meet kat sini.

10 JANUARI 2020 | Trip ke Hat Yai & Songkla


Trip ke Hat Yai ni merupakan trip bersama kawan-kawan je. Ramai juga yang join trip ni, dalam 10 orang semuanya. Memandangkan ada diantara kami dah pernah ke Hat Yai ni, jadi kami tak guna mana-mana pakej pun. Semuanya plan sendiri-sendiri termasuklah sewa penginapan dan transport semua.


Trip ke Hat Yai yang dah lama kami rancang sejak beberapa tahun yang lalu. Akhirnya trip ni telah di realisasikan menjadi trip pembuka tahun 2020.

14 JANUARI 2020 | Majlis Perasmian Realme Buds Air



Berpeluang menghadiri majlis perasmian Realme Buds Air. Apa yang paling best, semua media yang hadir pada hari ni dapat satu Realme Buds Air secara PERCUMA.


Memandangkan MK (K-Clique) juga turut hadir di majlis tersebut, dapatlah bergambar kenangan dengan beliau. Memang hebat aura dia!!



Post a Comment

13 Comments

  1. Wah sekarang dah ada dairy bulanan gitu. Pakai mask lagi... first time nampak lelaki guna mask... terbaik lah jaga penampiian.

    ReplyDelete
  2. Wah..setiap hari jadual awak padat ye. Larissss. Tak pernah lagi sis pegi Hatyai. Awak pegi makan aje kan kat sana???? Ah gittew.

    ReplyDelete
  3. Eh alamak tak tau plak Sheraton harga semurah tu ek, kalau tau kelmarin datang KL, boleh stay situ...ermmmm next time laa..
    Haa apa cer air buds ko dalam baju yang masuk mesin basuh tu Madi? ICU ke dia?

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat pergi hotel sheraton & dapat realme air buds percuma! Ada try rap sekali tak dengan MK tu? Haha

    ReplyDelete
  5. Wahhh, meriah bulan pertama 2020 mawardi ye. Emi tahun ni belum sempat travel ke mana2 lagi.

    ReplyDelete
  6. Wow!!!!!!! Glad to know that you had an an awesome January. The best thing is you got to travel to a foreign country. That is awesome! Hope bulan2 yg seterusnya baik2 juga ya.

    ReplyDelete
  7. Amboiiii.... Syoknya aktiviti2 yg bro ni buat... Semua best2.. Good job n good luck utk semuanya ya... Have a nice everyday bro... 👍

    ReplyDelete
  8. Semua event dan percutian bestnya.. January tak banyak event pergi..Semoga bulan seterusnya dimurahkan rezeki ya..

    ReplyDelete
  9. bagus jugak buat macam ni ek madi..macam summary gitu...

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, pembuka bagi tahun 2020 , semoga lebih banyak rezeki akan mendatang. 😊

    ReplyDelete
  11. Banyak jugak aktiviti awak awal tahun..bagus wak! Keep it up. Seronoknya gi travel.

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah... tahniah!!! usaha yang bagus, nampak meriah juga.. teruskan dan semoga rezki bertambah murah dari masa ke semasa.. aamiin

    ReplyDelete