HARGA BARANGAN KITAR SEMULA SEMASA DI PUTRAJAYA


HARGA BARANGAN KITAR SEMULA SEMASA DI PUTRAJAYA | Dari dibuang merosakkan bumi lebih baik kita guna semula barang yang boleh dikitar semula tu. Bagi mereka yang cukup kreatif dan ada banyak masa mungkin oklah, tapi untuk yang sebaliknya saya cadangkan untuk korang cari Pusat Kitar Semula untuk jual barang-barang tersebut.

Korang jangan terkejut ya kalau ada diantara bahan-bahan ni boleh dijual dengan harga yang agak tinggi. Nak tahu lebih lanjut korang boleh rujuk jadual di bawah ni.
Mungkin ramai yang masih tak tahu mengenai minyak masak terpakai ni. Ya!! Minyak masak yang sudah digunakan juga boleh dijual. Jadi jangan buang ya!! Simpan dan pergi ke Pusat Kitar Semula terpilih untuk gantikannya dengan duit. Tengok sendiri harga dia RM1.10 untuk satu kilogram (kg).

Senarai dan jadual Pusat Kitar Semula yang terlibat

Berikut pula merupakan Senarai dan jadual Pusat Kitar Semula yang boleh korang pergi untuk jual barang-barang kitar semula yang terkumpul. 


Setakat ni Pusat Kitar Semula yang korang boleh kunjungi untuk jual bahan kitar semula korang hanya di Putrajaya dan Cyberjaya. Jangan lupa untuk follow facebook page Alam Flora untuk info terkini dan selanjutnya.

Post a Comment

1 Comments

  1. lepas ni boleh laa hantar surat khabar,kotak dan barangan yang tak digunakan ke Alam flora.info yang bagus.

    ReplyDelete