SEKITAR OPEN HOUSE DAN ZIARAH HARI RAYA 2019

Kalau raya tak sah kalau tak jalan-jalan menziarahi kawan dan saudara kan. Orang kata masa ni la nak bersua muka, nak bermaaf maafan sesama. Setahu sekali tu mesti buat. Memandangkan tahun ni saya sudah berpindah ke Kelantan, tak banyak rumah terbuka kawan-kawan di Kuala Lumpur saya sempat pergi. Tapi hujung-hujung syawal yang lepas sempat juga ke Kuala Lumpur untuk ziarah kawan-kawan kan. Sambil-sambil ada kerja yang nak di setelkan.

Open House Media Prima di Hotel Hilton KL Sentral
Ni merupakan tahun ke-2 saya dan kawan-kawan ke rumah terbuka Media Prima. Tapi tahun ni rakan-rakan blogger yang hadir tak ramai sangat. Jadi kurang meriah lah nak bergambar tu. Kalau tidak memang tak muat framelah kan.

Gathering rakan blogger di Kaki Lima NU Sentral
Sempat bersua muka dengan Pojiegraphy dan Neysa. Bukan senang nak curi masa diorang berdua ni. Alhamdulillah, dapat jugak jumpa lepaskan rindu walaupun seketika.

Ziarah Raya di rumah Momi di Bangsar
Dekat KL ni diorang ni dah macamkeluarga sendiri. Orang kata ada masa susah dan senang. Alhamdulillah berkesempatan ziarah keluarga momi yang berada di Bangsar. Sedap betul Che Esah masak ya. Nasib baik lepas tu nak pergi rumah terbuka lain, kalau tak mungkin kami berkampung sapai malam kot. hehehe

Ziarah Raya di Rumah Boss Ady Soleh di Bangsar
Dah sampai Bangsar tak sah kalau tak singgah rumah boss kita. Tuan rumah bersahaja je pakai baju t-shirt, kami pulak over berbaju melayu bagai. hahaha. Yang penting datang beraya rumah orang dok seronok main dengan kucing dan game yang ada.

Sebenarnya ada beberapa buah rumah terbuka lagi yang saya sempat pergi. Tapi lupa nak bergambar. Apapon terima kasih kepada semua yang jemput dan yang sudi menerima kunjungan kita.

Post a Comment

3 Comments

  1. Saya pun hujung2 raya baru sempat beraya di rumah kawan2

    ReplyDelete
  2. Bestnya...barulah raya namanya...

    ReplyDelete
  3. hahahah tuan rumah last tu sibuk memasak, tu yang tak sempat nak berbaju melayu

    ReplyDelete