LALAMOVE : HANYA 32 SAAT REKOD TERPANTAS CARI LORI UNTUK DISEWA



Mesti ramai yang menghadap menghadapi masalah logistik untuk memindahkan barang-barang yang besar? Selain dari itu anda juga mungkin kecewa dengan kekurangan maklumat dan tindak balas yang lambat dari perkhidmatan logistik yang korang gunakan? Anda juga sentiasa terpaksa mengalah dengan harga yang terlalu tinggi walaupun anda telah berunding sebaik mungkin?

Sekarang ni korang tak perlu risau pasal semua masalah tu kerana dengan dengan perkhidmatan lori Lalamove, Insyaallah semua masalah akan selesai!
Hanya 32 saat untuk mencari pemandu lori - rekod terpantas yang pernah dicatatkan! 
Tidak dinafikan, saiz sesuatu item itu penting terutamanya bagi pelanggan mereka yang sentiasa menguruskan penghantaran secara pukal untuk perniagaan mereka. Selepas mengambil kira maklum balas dari pelanggan-pelanggan kami, kami telah memutuskan untuk memperkenalkan perkhidmatan lori bagi merealisasikan khidmat penghantaran untuk muatan yang lebih banyak dalam masa yang singkat. 


Bagi memenuhi permintaan yang semakin meningkat, lori-lori 1 tan dan 3 tan mereka telah bersedia untuk perkhidmatan penghantaran untuk sektor perniagaan dan juga untuk kegunaan peribadi. Walaupun dengan kapasiti yang lebih besar, mereka berjanji akan memberikan hasil yang terbaik untuk memadankan pesanan anda dengan lori-lori kami dalam masa yang singkat. Hasil daripada simulasi pesanan yang dijalankan semasa pelancaran perkhidmatan lori kami di Lembah Klang, mereka bukan saja mencatatkan purata masa padanan sebanyak 46 saat, malahan masa padanan yang terpantas yang dicatatkan adalah 32 saat! Perkhidmatan yang pantas dan sempurna dari semua aspek adalah jaminan kami kepada anda. 


Tambahan pula, perkhidmatan lori mereka sentiasa bersedia untuk memenuhi keperluan peniaga atau pengguna yang lain-lain, sama ada untuk pengilang atau pemborong yang memerlukan kenderaan yang luas untuk penghantaran secara pukal atau hanya untuk memindahkan perabot ke rumah baru dan pejabat baru. 

Berikut adalah kelebihan-kelebihan perkhidmatan lori mereka: 

Kos efektif: Harga bermula dari RM95 untuk lori 1 tan dan RM195 untuk lori 3 tan, bergantung kepada jarak 
● On-demand: Pesanan fleksibel: Lori-lori kami boleh disewa secara pra-tempahan atau segera untuk memenuhi penghantaran yang mendesak 
● Fleksibel: Tiada kontrak jangka panjang jika ingin mewujudkan kerjasama logistik dengan kami 
Cekap: Akses ke jaringan pemandu-pemandu lori kami dan kemudahan untuk mendapatkan pemandu dalam seminit 
Terjamin: Penjejakan GPS di dalam sistem kami untuk tujuan penjejakan barangan anda 
Responsif: Sokongan yang berterusan dari kami bagi memastikan semua penghantaran anda tiba pada masa yang ditetapkan 
Pengkhususan perkhidmatan: Pakej perkhidmatan penghantaran yang lengkap dengan pembantu sehingga 2 orang untuk memudahkan penghantaran anda Gunakan kod promosi “LALALORRY” untuk mendapat diskaun RM 50 untuk penghantaran dengan lori. Sah sehingga 15 November 2018 dan hanya boleh digunakan untuk penghantaran lori sahaja. 

Untuk maklumat lanjut berkenaan harga, sila rujuk ke: https://www.lalamove.com/malaysia/kualalumpur/en/pricing

Post a Comment

0 Comments