BUSONLINETICKET : BELI TIKET BAS SECARA ONLINE TANPA SEBARANG CAS TAMBAHAN

Kini korang boleh balik ke kampung atau kemana-mana destinasi termasuk ke Singapura dan Thailand lebih mudah dengan adanya sistem tempahan tiket bas secara atas talian. Antara salah satu website yang boleh korang cuba adalah BusOnlineTicket.com. Selain dari perkhidmatan tiket bas, mereka juga ada menyediakan perkhidmatan tempahan tiket lain seperti keretapi (train) dan feri (ferry).


Selain dari memanfaatkan penggunanya untuk membeli tiket dengan mudah dan cepat, ianya juga merupakan website beli tiket bas secara online tanpa cas tambahan kerana harga yang ditawarkan di BusOnlineTicket.com adalah sama seperti harga tiket di kaunter. *jadi ia lebih memudahkan dan menjimatkan bukan?

TRAVEL RECOMMENDS : SEWA POCKET WIFI

Tak perlu lagi susah-susah buang masa keluar dan beratur di kaunter semata-mata untuk membeli tiket kerana ianya boleh dilakukan dimana-mana dan semudah pembelian di hujung jari sahaja.

#BOTFUNRAYA



Sempena musim perayaan ini, mereka telah mengadakan road show (BotFunRaya) ke beberapa lokasi terpilih di sekitar Selangor dan Kuala Lumpur. Road show ini adalah untuk memperkenalkan fungsi dan manfaat yang korang boleh dapat jika membuat tempahan dan pembelian tiket bas melalui laman web ini.




Banyak aktiviti-aktiviti dan hadiah menarik termasuk duit raya yang mereka sediakan untuk sesiapa yang bertuah di booth mereka. Antara aktiviti yang korang boleh join adalah baling dadu, pertandingan makan kuih raya paling cepat, dan banyak lagi. Apa yang bestnya yang kalah pun masih berpeluang dapat goodie dari mereka.


Selain dari itu, kalau korang tak berkesempatan untuk join aktiviti yang mereka sediakan dan inginkan goodie dari mereka, korang boleh mendaftar keahlian BusOnlineTicket secara percuma .


Mereka juga ada anjurkan "Duit Raya Giveaway" yang mana pemenangnya bakal menerima duit raya sebanyak RM500. Korang hanya perlu selfie atau wefie dengan booth mereka di mana-mana lokasi road show mereka dan muat turun di Facebook / Instagram dengan caption yang menarik dan #BotFunRaya. Pemenang akan diumumkan di Facebook mereka [klik] . Ianya tertakluk pada terma dan syarat.


Jangan lepaskan peluang ni, RM500 tu bukan sikit ya. Siapa tahu rezeki korang kan. Tak salah untuk cuba. Jadi, korang hanya perlu ikut langkah-langkah yang dah dinyatakan untuk join giveaway ni. Semoga berjaya saya ucapkan.


Antara lokasi-lokasi road show yang bakal mereka pergi adalah seperti berikut:

01/06/2018 (Fri) 9pm - 12am
Uptown Puchong

01/06/2018 (Fri) 4pm - 6.30pm
Bazar Ramadhan Kelana Jaya

02/06/2018 (Sat) 4pm - 6.30pm
Bazar Ramadhan Bandar Tun Abdul Razak

02/06/2018 (Sat) 9pm - 12am
Uptown Permaisuri

03/06/2018 (Sun) 4pm - 6.30pm
Bazar Ramadhan TTDI

03/06/2018 (Sun) 9pm - 12am
Uptown Seri Kembangan

08/06/2018 (Fri) 4pm - 6.30pm
Bazar Ramadhan Shah Alam

08/06/2018 (Fri) 9pm - 12am
Uptown Shah Alam

09/06/2018 (Sat) 9pm - 12am
Uptown Bangi

10/06/2018 (Sun) 9pm - 12am
Uptown Kajang

Jangan lupa untuk follow update di social media mereka.

Facebook :

Instagram :
https://www.instagram.com/busonlineticket/

Offer: Enjoy 12% OFF on bus, train & ferry ticket bookings at BusOnlineTicket.com, using this discount code "MAWARDI" expiry date of discount is by 31/8/2018.

Post a Comment

19 Comments

  1. Selalu memang guna BusOnlineTicket ni untuk book tiket bas. Convenient and senang je proses dia. Nowadays tak perlu la kita susah payah nak ke kaunter tiket untuk beli tiket bas in advance. Semua dah ada di hujung jari kan.

    All the best. Hope yang menang RM500 tu boleh belanja kite 😜

    ReplyDelete
  2. BOT is a really good company. A life saver, so to speak, during crucial times when I need train or bus tickets at the last minute. LOL Glad they are running awareness campaigns to promote their services.

    ReplyDelete
  3. Bagus nya ada service ini.,. tak payah bayar caj extra untuk beli online.. convenient..

    ReplyDelete
  4. wah bagus ada service ni ek, senang nak beli tiket bas lebih-lebih lagi musim perayaan ni. cam best je aktiviti kat pentas tuh ek

    ReplyDelete
  5. Sure ramai yg blom beli tiket btiket bas nak balik kampung kkan..so bleh la rujuk kat sini..kang ada yg menangis meraung x dpt balik beraya...cepat2 klik link..mana tau ada ada lagi tiket kan..

    ReplyDelete
  6. Tiket bus pon boleh beli online. Senanglah kan sekarang ni. Semuanya di hujung jari ajer. Pertandingan ni pun boleh menarik minat orang untuk mengenali dengan lebih dekat BusOnlineTicket ni.

    ReplyDelete
  7. Dah lama pulak tak balik kampung naik bas. Tapi dah ada service online mcam ni dah kira baguslah dapat memudahkan perancangan pulang ke kampung.

    ReplyDelete
  8. Sepatutnya dah lama system pembelian tiket secara online ni di applikasi kan kat Malaysia sangat mudah dan senang juga boleh tahu berapa banyak yang terjual dan masih kosong betul tak...

    ReplyDelete
  9. Pernah beli tiket kat busonlineticket utk anak yang nak balik KL, memang mudah dan banyak choices. Memang pilihan yg bagus utk beli tiket raya dah nii

    ReplyDelete
  10. sekarang ni dah tak macam dulu dah, nak beli tiket je kena pergi kaunter. sekarang semua lebih mudah sebab di hujung jari je dah dapat dah tiket bas yang diperlukan. sangatlah mudah dan menyenangkan. ainy sendiri kalau nak beli tiket pun tak pergi dah kaunter stesen bas tu. beli online lebih cepat dan mudah.

    ReplyDelete
  11. Wah nak join amik gambar kat booth la mana tahu ada rezeki mng 500 hehehhe. Senang kan sekarang semuanya boleh beli secara online jimat masa dan tenaga

    ReplyDelete
  12. Untuklah sesiapa yang balik raya kat kampung skrg ni naik bas, dah boleh beli tiket secara online, tak macam dulu kena beratur panjang..silap haribulan beratur2 sampai turn tiket abis

    ReplyDelete
  13. Mmg selalu guna website nie utk beli tiket bas sebabnya mudah dan cepat. Xperlu berasak2 dgn lautan manusia. Sempat lg nie nk beli tiket raya

    ReplyDelete
  14. semua servis sekarang memudahkan betul dengan adanya servis beli tiket macam ni memang memudahkan kita beli tiket balik kampung tanpa beratur panjang atau ke lokasi beli tiket... paling best bukan tiket bas je malahan feri dan keretapi pun boleh

    ReplyDelete
  15. Mudahnya pembelian tiket bas secara online ni . Tak payah susah payah pergi kaunter nk berebut2 kan .

    ReplyDelete
  16. AS nak suggest la BOT ni kat adik AS yang study di UIA tu. Dia selalu ada masalah nak ke TBS untuk cari tiket. Maklumlah student, mana ada masa sangat nak keluar

    ReplyDelete
  17. So far I bought all my tickets online and seems like there's another new platform coming up with most of the bus tickets can be bought. Interesting. Will check this out too...

    ReplyDelete
  18. Oh wow! thanks for the information. Nowadays its easier to book the bus online rather than go to the counter and buy.

    ReplyDelete
  19. Menyesal dah beli tiket flight. Ingat dah habis licin semua ttiket bus ke Kelantan, HHuwargggghh. Kalau tahu beli online kat sini je. Mudah dan murah siap ada diskaun

    ReplyDelete