APLIKASI 8COIN : JANA PENDAPATAN TAMBAHAN LEBIH MUDAH

Ada ke diantara korang pembaca blog ni pernah guna dan dengar tentang 8Share? Tahukah korang, kini 8Share sudah berwajah baru dan dikenali sebagai 8Coin? 8Share yang dulunya telah diberi nafas baru oleh Media Prima Labs dan Rev Asia menjadi 8Coin dalam bentuk aplikasi yang lebih mudah dan lebih banyak ganjaran hebat yang ditawarkan kepada penggunanya.


Selain boleh dapat barangan percuma, pengguna aplikasi 8Coin juga boleh dapat pendapatan tambahan. Jadi bagi korang yang tertanya-tanya macamana nak dapat pendapatan tambahan, inilah jawapannya. 

BAGAIMANA 8COIN BERFUNGSI?

Untuk pengetahuan korang, 8Coin mempunyai lebih dari 770,000 pengguna dalam media sosial Malaysia. Di bahagian special, terdapat kandungan yang menawarkan tajaan merangkumi filem, permainan, acara, produk dan pertandingan terkini.



Macam mana tu? Para pengguna yang berkongsi ruangan special di media sosial mereka, ganjaran akan diberikan dengan setiap kunjungan unik yang bejaya dibuat melalui link tersebut. Setakat hari ini, RM8 juta telah diberikan kepada pengguna mereka.  Bukan je boleh tebus coins terkumpul tu and tukar jadi wang tunai tapi ada jugak pelbagai offer menarik untuk tukar coins kepada barangan yang ada macam KFC vouchers, Starbucks card, H&M gift card dan macam-macam lagi lah. Best kan?

Hah cepat cepat semua install 8Coin sekarang. Klik sini untuk mulakan hidup ceria penuh ganjaran!


Post a Comment

2 Comments

  1. dah daftar..dah share..tapi tetap kosong coin..sedihnya..huhu

    ReplyDelete
  2. proses complete selepas verified mengambil terlalu lama...sukar nk cash out untuk second time

    ReplyDelete