BELI DAN BERPELUANG KE MANCHESTER DENGAN TAJAAN PENUH


Apa yang lebih bagus selain dapat menonton perlawanan bola sepak kumpulan kegemaran korang secara live di depan mata. Paling tidak sekali seumur hidup tak gitu. Kali ni saya nak share bagaimana korang berpeluang untuk bercuti ke London dan menyaksikan perlawanan bola sepak antara MCFC (Manchester City Football Club) menentang MU (Manchester United).

Dashing menghargai pelanggan mereka dengan mengadakan kontes buat kali ke 3 dengan membawa para pemenang untuk menyaksikan perlawanan bola sepak di luar negara.


Selain dari menyaksikan perlawanan, para pemenang akan ditanggung segala kos termasuk penginapan dan juga trip 4 hari 3 malam ke Manchester. Selain itu juga, tiket VIP untuk menyaksikan perlawanan MCFC melawan MU juga akan diberikan. Hadiah ini untuk 6 pemenang hadiah utama yang bertuah.

Tidak hanya menonton perlawananan dengan tiket VIP sahaja di Stadium Etihad tetapi anda juga akan dibawa melawat ke National Football Museum and Stadium seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield. Selain itu juga, anda mungkin berpeluang untuk bertemu dan beramah mesra bersama bintang-bintang lagenda MCFC.


Apa yang perlu anda lakukan untuk memenangi hadiah ini adalah dengan membeli sebarang produk DASHING ataupun ELITE dalam satu resit dan Whatsapp bersama nama mengikut kad pengenalan, nombor IC dan juga tempat pembelian produk kepada +6016-9972373.


Tak payah tunggu lama-lama, dapatkan produk ini segera kerana tarikh tutup penyertaan adalah pada 31 Januari 2018. Untuk maklumat lanjut bolehlah melawati mana-mana medium yang tertera di bawah

Talian: 03-80238311

Post a Comment

0 Comments