MENU BERBUKA PUASA 2017 MAKANAN THAILAND DI CHAKRI PALACE


Ramadhan ini, CHAKRI PALACE amat berbesar hati untuk sekali lagi mengadakan bufet masakan Thai dengan konsep hidangan khas kegemaran tempatan iaitu "Tantalizing Tastes of Thailand" promosi bufet yang akan diadakan di Imperial Chakri Palace KLCC dan Chakri Palace Pavilion Kuala Lumpur akan bermula dari 30 Mei 2017 dan seterusnya.

Ada 50 hidangan Thai bakal dihidangkan untuk tetamu-tetamu CHAKRI PALACE pada bulan puasa nanti. Antara hidangan wajib mereka ialah seperti Thai Mango Salad, Thai Papaya salad / som tam (Thai: ส้มตำ).


Bagi korang yang biasa dengan makanan thailandMieng Kam (เมี่ยงคำ) pasti akan menjadi menu yang ditunggu-tunggu oleh setiap orang. Selain dari itu, anda juga dapat menikmati menu makanan signature lain thai seperti Samosa, Crispy Thai Spring Rolls, Thai Crispy Fried Noodles dan banyak lagi.


MAKANAN THAILAND | Untuk hidangan utama, tetamu boleh menikmati pilihan masakan Thai kami seperti kambing kari hijau Thai, udang dengan sos mentega dengan telur masin, sotong goreng dengan telur masin, Tomyam makanan laut, daging lembu dengan sos lada hitam dan ikan masak pedas & manis (fish with sweet & spicy sauce).

MAKANAN MELAYU | Selain menyediakan menu selera Thai, mereka juga memperkenalkan pelbagai menu kegemaran Malaysia, termasuk Rendang Daging Tok, Masak Lemak Gulai Daging, Ayam Kapitan dan Nasi Beriani.

Anda juga boleh menikmati menu khas satay ayam & daging, ikan bakar dan mee tom yam yang dimasak secara langsung untuk anda di gerai-gerai khas.

PENCUCI MULUT | Sebelum balik, tidak sah jika korang tidak mencuba menu pencuci mulut Thai yang terkenal seperti Red Ruby Waterchestnut, mangga pulut Thai dan pelbagai kuih-muih melayu, bubur jagung dan banyak lagi.





HARGA BUFET | Imperial Chakri Palace KLCC & Chakri Palace Pavilion dengan konsep bufet makan malam "Tantalizing Tastes of Thailand" akan disediakan setiap hari dari 30 Mei 2017. Mereka menyediakan tiga menu yang berbeza dan akan bergilir setiap hari di bulan Ramadhan dan dibuka dari jam 07:00 petang dan seterusnya. Harga bufet Chakri Palace ialah RM95.90 ++ (KLCC) & RM85.90 ++ (Pavilion) seorang untuk dewasa, manakala RM49.90 ++ (KLCC) & RM42.90 (Pavilion) bagi setiap kanak-kanak berumur antara enam dan sepuluh tahun dan juga untuk warga emas (> 60 tahun), manakala kanak-kanak di bawah umur 6 tahun makan secara PERCUMA.

TAWARAN PELANGGAN AWAL | EARLY BIRD OFFER | Rancang dan tempah tempat duduk anda lebih awal untuk menikmati potongan harga yang hebat!

Pembelian sebelum 30 May2017 pada RM75.90 ++ Per Adult (KLCC) 
Pembelian sebelum 30 Mei 2017 pada RM65.90 ++ Per Adult (Pavilion)

**Pesanan minimum 4 orang
**Tawaran hanya sah digunakan untuk tempoh dari 10 APRIL 2017 - 30 Mei 2017 sahaja.
**Tempahan Berkumpulan BELI 5 PERCUMA 1

Untuk semua pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03 23827788 (KLCC) / 03 21.431.141 (Pavilion) atau +6 016 2.277.182 atau e-mel [email protected] atau layari mereka di laman sesawang http://berbuka.chakri.com.my



Post a Comment

1 Comments

  1. hmmmm telan air liur je tengok gambar makanan ni huhuhu

    ReplyDelete