KEMUDAHAN PARKING PERCUMA DI HOTEL QLIQ DAMANSARA


HOTEL QLIQ DAMANSARA | Apa yang pertama muncul kat fikiran korang kalau terdengar atau ternampak mengenai DAMANSARA? Bagi saya sendiri sudah semestinya akan terfikir akan tempat dimana golongan-golongan elit atau orang kaya menetap. *itu sayalah, kalau korang tak taulah kan. Apapun untuk entry kali ni saya nak share pengalaman saya menetap di sebuah hotel yang terdapat di Damansara Perdana iaitu HOTEL QLIQ DAMANSARA.


HOTEL QLIQ DAMANSARA merupakan sebuah hotel yang berkonsepkan minimalis & modern. Setiap bilik yang mereka tawarkan di hotel ini mempunyai penghawa dingin, tingkap besar dan WiFi PERCUMA.


Setiap bilik dilengkapi dengan TV satelit skrin-rata, dan peti keselamatan. Bilik mandi peribadi dilengkapi dengan pancuran, pengering rambut dan kelengkapan peribadi percuma (berus gigi). Linen dan tuala juga disediakan.




KEMUDAHAN DI HOTEL QLIQ DAMANSARA

HOTEL QLIQ DAMANSARA mempunyai kolam renang dalaman, sebuah pusat kecergasan dan menyediakan tempat letak kenderaan persendirian PERCUMA. Kemudahan lain termasuk kemudahan mesyuarat, penyimpanan bagasi dan kemudahan dobi juga disediakan. Kemudahan Starbuck juga ada hanya bersebellahan dengan hotel ini.



LOKASI TERDEKAT HOTEL QLIQ DAMANSARA

HOTEL QLIQ DAMANSARA ini terletak 1.3 km dari KidZania Kuala Lumpur, 2.2 km dari Bandar Utama 9 Hole Golf Course dan 4.9 km dari Kuala Lumpur Golf & Country Club, dan 11 km ke bandar Kuala Lumpur. Bagi mereka yang datang dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur ianya terletak 47 km jauhnya.


Catatan blog ini dapat diwujudkan menerusi program Rentak Selangor, iaitu lawatan media yang diadakan pada 1 hingga 4 Disember 2016 lalu. Acara itu telah dianjurkan oleh Gaya Travel Magazine dan disokong oleh PUSAKA sempena mempromosikan Negeri Selangor.


Post a Comment

7 Comments

  1. the room look cozy... tilam dier mcm best jer.... tapi kalau damansara, mostly business traveler lah kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah tula. kalau dah damansara kebanyakan nya datang sebab business.

      Delete
  2. Apakah Anda membutuhkan pinjaman Kami adalah sah dan menjamin pemberi pinjaman kredit. Kami adalah perusahaan dengan bantuan keuangan. Kami meminjamkan dana kepada individu yang membutuhkan bantuan keuangan, yang memiliki kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, untuk berinvestasi pada bisnis. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu Anda bahwa kami memberikan bantuan penerima dapat diandalkan sebagai Kami akan senang untuk menawarkan Anda pinjaman Hubungi kami melalui Email: [email protected]

    Layanan yang diberikan meliputi

    *Konsolidasi hutang
    * Pinjaman Bisnis
    *Pinjaman pribadi.
    * Kredit Mobil
    * Sewa Pinjam Rumah

    Menulis kembali jika berminat dengan tingkat bunga kami 4% per tahun. Hubungi kami melalui Email: [email protected]

    Harap Catatan: Semua individu yang tertarik harus mengirimkan pesan ke email kami untuk respon mendesak dan rincian untuk mendapatkan pinjaman.

    Salam Hormat.

    ReplyDelete
  3. macam best je hotel nii
    boleh try pi ni nanti

    ReplyDelete
  4. Nampak mewah dan selesa bilik hotel nie.. bestnyaaa

    ReplyDelete