NIKMATI HIDANGAN KENNY ROGERS ROASTERS DENGAN SAMBAL TERBARU


Memandangkan rakyat Malaysia kita sangat menikmati waktu makan dengan hidangan sambal, kini Kenny Rogers Roasters (KRR) membawa rasa baru di dalam hidangan mereka dengan Absolutely Sambalicious.

Para pelanggan mereka boleh memilih dari pelbagai pilihan Hidangan Sambalicious dari Sambalicious Soup Meal, Sambalicious Favourite Meal hingga Sambalicious Chicken Meal dari RM19.90* keatas.



Untuk melengkapkan lagi keenakan hidangan mereka, Kenny Rogers Roasters (KRR) juga menyediakan hidangan sampingan Salad Kentang dengan menggunakan bahan-bahan yang sihat dan segar serta versi yang lebih sihat iaitu nasi kukus dan wangi Spicy Golden Rice.

HARGA HIDANGAN KENNY ROGERS ROASTERS


Korang juga boleh memilih untuk hidangan sampingan a la carte  (Spicy Golden Rice dan Salad Kentang), yang boleh didapati pada harga pengenalan RM5.90 *setiap (Normal Price: RM8.50).

Selain hidangan Sambalicious untuk semua, para pelanggan boleh upsize quarter chicken meal mereka untuk half chicken meal  hanya pada harga RM5 ** hanya untuk satu tawaran masa yang terhad.

* Semua harga di atas adalah muktamad.
Harga akhir adalah termasuk 6% GST kecuali Langkawi.
Harga berbeza-beza di Genting Highland.

* Pembelian item diskaun tidak berhak untuk apa-apa bonus tracker Kad KRR

** 1 Upsize berkenaan dengan pembelian 1 Quarter Chicken Meal


Untuk maklumat lanjut mengenai Kenny Rogers Roasters, sila hubungi 03-2119 9888. Anda juga boleh melawat www.krr.com.my atau ke www.facebook.com/krrmalaysia.

Post a Comment

1 Comments