#FRESHTOGOCONTEST2016 | NIKMATI FRESH TO GO DI 7-ELEVEN


Apa yang kita rencanakan tidak semuanya akan berhasil dengan jayanya. Jika bermasalah, berseorangan itu bukan jalan kepada penyelesaian yang sepatutnya kita ambil. Jika cara hidup kebiasaan kita tidak memberikan apa-apa kebaikan, cuba lakukan sesuatu yang jauh dari perlakuan kehidupan asal kita. *kita cuba.

Anda akan menjadi lebih hebat dan lebih yakin dengan mereka-mereka yang HEBAT, begitu juga dengan hal yang berlaku dalam kehidupan seharian korang. Nak jadi seorang yang HEBAT, kita juga perlu memilih dan menggunakan perkara-perkara yang HEBAT. Anda pandai membuat pilihan yang terbaik, itu bermakna anda HEBAT.

------------------------------------x------------------------------------

Sibuk dengan kerja? Tiada masa untuk keluar makan di restoran lama-lama? Waktu makan tak menentu? 7-Eleven ada jawapannya.

Jangan jadikan masa itu sebagai alasan untuk anda tidak dapat menikmati hidangan keperluan anda kerana dengan kelebihan *24jam sehari, 7-Eleven ada untuk menjamu anda sebagai one-stop center untuk membeli pelbagai produk makanan, minuman dan keperluan peribadi anda.


Untuk pengetahuan korang yang HEBAT-HEBAT di luar sana, 7-Eleven kini tampil dengan variasi produk makanan yang sesuai untuk sarapan, makan tengah hari, minum petang, makan malam ataupun supper yang dikenali sebagai Fresh To Go. Sempat juga saya dan kawan-kawan blogger singgah untuk menikmati menu diorang semasa travel ke Kuala Lumpur minggu lepas.


Untuk mengekalkan kesegarannya, semua rangkaian produk Fresh To Go dihantar setiap hari dan disahkan halal.*jadi tak perlu was-was untuk makan. Jom kita tengok apa menu Fresh to Go yang ada 7-Eleven tawarkan kepada semua pelanggan mereka.



MENU
BREAKFAST
Chicken Mayo Salad Wholemeal
Chicken & Scrambled Egg Toast
Nasi Lemak
Fried Mee Hoon
Sip N' Savour Teh Tarik

LUNCH
 Stir Fried Chicken Chili With Rice
Original/ Spicy Udon
Lasagna
Garden Salad With Roasted Sesame Sauce
Big Gulp

TEA
English Shortbread
Cookie
Banana
Slurpee

DINNER
Chicken Rendang With Rice
Macaroni & Cheese
Original/ Spicy Ramen
Sip N' Savour Coffee

SUPPER
Chicken Meatloaf With Egg Spread
Sip N' Savour Latte

* Certain product are currently available at selected stores

Korang tak perlu risau, kedai-kedai 7-Eleven di Malaysia mempunyai 1,050 cawangan di seluruh negara dan merancang membuka banyak lagi cawangan baru tahun ini. Ini menjadikan rangkaian *kedai serbaneka 24 jam terbesar dunia ini memiliki kira-kira lebih 30,000 cawangan di 16 buah negara.


Dengan concept store yang  7-Eleven perkenalkan, korang jugak berpeluang untuk beli dan makan terus di ruangan yang selesa yang disediakan di 7-Eleven.


Kalau takut makanan tu sejuk. Korang perlu ambil, bayar dan boleh panaskan dengan kemudahan macrowave yang 7-Eleven sediakan. Jadi korang boleh menjamu selera dengan makanan panas seperti baru sahaja dimasak. 


Makan-punya makan dengan kawan-kawan ni, sedar tak sedar makanan semua licin. *Alhamdulillah kenyangnya. Kalau tak cukup beli lagi *iye dop? heheheh. Kalau nak bercerita pasal rasa, memang tidak mengecewakan, memang saya akan beli lagi. *mungkin every day? huhu.

Jadi apa lagi? jom ke  7-Eleven berdekatan dengan anda untuk menikmati pelbagai pilihan Fresh To Go yang sesuai dengan selera anda.


Apapon tahniah saya ucapkan diatas kejayaan mereka untuk beberapa award pada tahun 2015.

Catatan blog ini dapat diwujudkan untuk menyertai peraduan Fresh to Go Photoblog yang telah dianjurkan oleh  7-Eleven Malaysia. #‎FreshtoGo2016‬, ‪#‎7ElevenMY‬


Post a Comment

9 Comments