DASHING TINGKATKAN KEYAKINAN BERGANDA LELAKI AKTIF


DASHING MEN IN ACTION | Lelaki sekarang bukan seperti dulu. Sudah menjadi satu tren atau kemestian dalam menjaga penampilan diri. Bukan sekadar dari segi fesyen, tetapi juga jari segi penjagaan diri termasuk kulit wajah.*siapa tak nak kelihatan kacak, macho kan? 

Baru-baru ini DASHING dengan bangganya memperkenalkan rangkaian baru pembersih wajah yang diilhamkan dan diperakui oleh Manchester City Football Club. Rangkaian pembersih wajah ini telah dibuat khusus untuk iklim dan kulit Asia.


Kesemuanya terdiri dari lima produk, setiap darinya direka untuk menyelesaikan  isu-isu kulit yang paling biasa yang dihadapi oleh lelaki yang mempunyai gaya hidup aktif.


ACNE FREE : Kick off Jerawat yang ada dengan Dashing Acne Free yang telah dirumus khas dengan Zinc & Clay untuk melawan jerawat yang menyebabkan bakteria. Ia juga menggalakkan kulit wajah yang licin dan sihat, skor kulit yang jelas dalam masa yang singkat!

OIL CLEAR : Dashing Oil Clear telah dirumuskan dengan ramuan rahsia arang buluh yang akan membantu untuk menghilangkan kotoran & minyak berlebihan yang ada pada kulit wajah. Membina pertahanan yang paling kuat terhadap minyak.

WHITE EXTRA: Telah dirumuskan dengan Tumbuhan Swiss Alpine, Dashing White Extra akan membantu meringan, mencerahkan & memulihkan tona kulit .

FRESH ICY: Dashing Icy Fresh mengandungi Ice Glacier Water untuk kesegaran segera dan penghidratan kulit. Ia memberi kesegaran yang tahan lama dan rasa sejuk kepada kulit dengan serta-merta dengan mengurangkan haba yang berlebihan pada kulit wajah. Ia juga boleh membantu menangani kekeringan kulit wajah.

WHITENING SCRUB : Siapa kata lelaki aktif tidak boleh memiliki kulit yang sempurna? Dashing White Scrub dirumuskan dengan Garam Laut yang akan membantu membersih kulit muka secara mendalam & exfoliates. Ia membantu untuk unclog liang, membuang kekotoran dan bintik hitam yang ada pada kulit wajah.

Bagi korang yang ingin mendapatkan produk Dashing Facial Cleansers ini, semuanya boleh di dapati dengan, 100g dengan harga RM10.90 dan 50g pula dengan harga RM6.90.So guys, go explore your active lifestyle without worrying about your skin issues; Dashing will take care of it.



NATIONAL CONTEST | To add to your delight, Dashing is also running a National contest and will be giving opportunity to 11 lucky winners to go on a 6 day 5 nights fully paid trip to Manchester, UK. This trip will include a 3 day training camp at the City Football Academy with Academy.

coaches, an opportunity to get up close to the 1st team players, an Etihad Stadium tour and not forgetting VIP tickets to watch the LIVE match between Manchester City FC and Manchester United on 19th March 2016. 

It’s a simple SMS based contest and all one needs to do is to buy any Dashing or Elite products and send a simple SMS to enter the contest which ends on 31st December 2015.

Post a Comment

8 Comments

  1. Aku dah guna semua dashing tu..memang terbaik.berbeza dengan produk lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang pun tgh dok try lg. kita tengok hasil dia hehe

      Delete
  2. heheh..mmg tak boleh pakai lah sy nmpaknya dashing ni

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Salam bro.Nak tnye yg whitening scrub tu boleh guna setiap hari ke?

      Delete
  4. patutlah kacak
    ni rahsia rupanya

    ReplyDelete