PENGGUNA SETIA LENOVO

PENGGUNA SETIA LENOVO | Walaupun banyak jenama smartphone yang ada di pasaran Malaysia sekarang, MY tetap memilih Lenovo sebagai jenama smartphone peribadi MY. Setakat ni sudah 3 model Lenovo MY guna . Model smartphone pertama ialah Lenovo K900, manakala yang kedua ialah Lenovo K901. Kedua-dua model ini mempunyai persamaan pada jenis bateri build in (bateri tak boleh cabut dari body). 

Lenovo A916_ foto http://kylekeeton.com/

Kali ni MY telah memilih smartphone Lenovo A916. Ini kerana fungsi yang hebat dengan harga yang mampu milik. Paling MY suka ialah fungsi kamera belakang yang cukup sharp dan memuaskan.*rasa macam guna phone mahal pulak. eh.

Cover belakang_ foto http://kylekeeton.com/

Selain dari itu, model Lenovo A916 ni lebih kemas dan nampak exclusive dengan cover belakang seakan leather. Lenovo A916 ini mempunyai skrin 5.5″  dan memiliki kamera belakang 13 MP . Cuma agak kecewa sedikit dengan kamera depan yang tak berapa ok. Tapi tak kisahla kan sebab kamera belakang dah cukup power dengan harga smartphone yang murah. Untuk more info mengenai smartphone Lenovo A916 ni boleh rujuk sini www.chinaphonereview.com .

Post a Comment

7 Comments

  1. Kita baru dua jenis..sony dengan asus..yang murah2 je

    ReplyDelete
  2. Lenovo p70 best jgk.. ori set RM800 ap set RM580

    ReplyDelete
  3. TAK PERNAH LAGU GUNA LENOVO... HUHU

    ReplyDelete
  4. Untunglah duta Lenovo sekarang.

    ReplyDelete
  5. lama nak beli Lenovo,belum kesampaian sampai sekarang.

    ReplyDelete
  6. saya suka lenovo sebab bateri tahan lama.. tapi phone baru je kena ragut ahad lepasssss...alahaiii....nak beli baru pon macam krikk krikk je haahha

    ReplyDelete
  7. kalo beli lenovo ori boleh tahan lame. tapi setahun mau sekali dua kne format sbb hang.. yg plg suke sbb boleh masuk 2 simcard. haha

    ReplyDelete