Ulang Tahun Pertama Projek Travel Pada 1 Januari

Ulang Tahun Pertama Projek Travel Pada 1 Januari | Sedar tak sedar sudah cukup setahun #ProjekTravel wujud. Bermula dari persepakatan 2 orang. Kini Projek travel telah mempunyai seramai 7 orang admin rasmi yang aktif sebagai seorang blogger dengan latar belakang yang berbeza.


Selamat Ulang tahun pertama diucapkan kepada Projek Travel. Semoga, tahun 2015 ini akan lebih memberi keberuntungan kepada kita. Insyaallah. Terima kasih kepada HalimBrothers kerana telah menaja lokasi anniversary kami yang pertama ini di Pak John Steamboat, Damansara.

Pada awalnya, Projek Travel diwujudkan hanya untuk berkongsi info tentang pengalaman travel pada diri penulis sahaja. Kini, oleh kerana ramai yang bertanya bagaimana untuk menyertai kami. Kami mengalu-alukan semua pembaca untuk menyertai komuniti kami untuk berkongsi tentang pengalaman travel mahupun tips-tips untuk travel bersama di blog www.projektravel.com. Jika berminat, korang boleh menghantar story korang di email [email protected] dalam file word bersama gambar . Setiap story yang dipilih untuk ditulis didalam www.projektravel.com akan di backlinkkan kepada blog atau akaun media sosial penulis asal.

Jangan lupa untuk support kami di media sosial lain untuk mengetahui update dari kami :

Facebook Page :

Instagram :

Twitter:

Website Rasmi:

Terus meyokong kami dengan menggunakan #ProjekTravel untuk setiap post mengenai travel dan food korang. Terima Kasih.

Post a Comment

5 Comments

  1. Remy jadi wakil projektravel tak bertauliah jer...he3

    ReplyDelete
  2. Yaaayyy.... Nak.. Nak....

    ReplyDelete
  3. Tahniah dah setahun.
    Makin comey kan.

    Anyway all the best in your future undertakings ok

    ReplyDelete