#MyCyberSale Menawarkan Diskaun Pembelian Sehingga 90%


#MyCyberSale Menawarkan Diskaun Pembelian Sehingga 90% | Berita baik MY nak kongsikan bersama korang-korang kat luar sana yang giler shopping online tu. *ha kenapa? Tunggu la nak cerita la ni. 

Kerajaan telah menganjurkan jualan dalam talian yang diberi nama #MyCyberSale tak lama lagi. *mohon bersabar. Apa yang bestnya #MyCyberSale ni, merupakan anjuran kerajaan yang pertama di dunia .*wallaweh hebat. Dan ia bukan suatu perkara main-main kerana #MyCyberSale menjanjikan tawaran diskaun sehingga 90 peratus kepada pembeli. *pergh shopping sakan la MY lepas nie.

LAZADA ANTARA PERUNCIT YANG TERLIBAT DENGAN #MyCyberSale

Apa yang bestnya, Lazada Malaysia [klik] juga merupakan antara penjual online yang turut serta dalam jualan siber besar-besaran ini dan menjanjikan potongan harga yang hebat khas untuk pembeli di talian. *hurmmm, banyak dah barang yang MY aim kat LAZADA ni. Sapa yang tak kenal dengan LAZADA ni? Dah cukup femes dengan service dan produk yang berkualiti dari gedung online.

Lazada Malaysia akan menawarkan potongan harga terbaik serta promosi hebat untuk pelbagai jenis barangan kesukaan korang termasuklah dari jenis barangan dapur rumah, barangan hiasan rumah, alatan elektronik, kamera, komputer, telefon bimbit dan tab, jam tangan dan fashion, bag dan travel accessories, barangan sukan dan banyak lagi.*okay dah boleh mula usha-usha barang nak beli dah.
Kalau korang dah bersedia, silakan untuk survay-survay dulu barang apa yang korang berkenan di #MYCyberSale on Lazada [klik]. *eh eh eh Sabar dulu, pembeli dalam talian akan bermula pada 29 September hingga 1 Oktober.

Korang berpeluang untuk meninjau setiap tawaran di Laman Web #MYCyberSale [klik] apabila promosi jualan bermula pada 29 September hingga 1 Oktober nanti.

So apa lagi, jom shopping oyeah.


Post a Comment

6 Comments