Majlis IFTAR PICC Bersama Anak Yatim Dan Media | KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Majlis IFTAR PICC Bersama Anak Yatim Dan Media | KELAB BLOGGER BEN ASHAARI | Alhamdulillah sedar-tak sedar dah sampai hari ke berapa kita berpuasa. Hope korang tak pernah miss puasa lagi la ye. 

Untuk kali ni, MY telah mendapat jemputan sebagai media untuk berbuka puasa di Putrajaya International Convention Center untuk meraikan anak-anak yatim dari Baitul Barokah Wal Mahabbah dan Institut Taufiq Islami.

-----------------------------------------------

Juadah "Warisan Budaya Hindangan Tradisi"

Buffet ramadhan PICC Cafe ini ternyata ada di kelasnya yang tersendiri. Hindangan Tradisi Buffet Ramadhan PICC Cafe bermula dari 30 Jun sehingga 25 Julai 2014. Bertemakan "Warisan Budaya Hindangan Tradisi".

Antara hidangan utama yang menjadi tumpuan adalah Gulai Tunjang, Briyani PICC, Kambing Panggang, Ayam Panggang Pedas Pucuk Paku, Rendang Paru, Sambal Goreng Jawa dan lain-lain hindangan yang berkonsepkan tradisi dan warisan melayu. 

Buffet Ramadhan PICC Cafe ini menampilkan sajian dihidangkan mengikut tema seperti, Pembuka Selera, Sup Masyuk Berasap, Gerai Utama PICC, Mangkuk Pedas, Kawah Berapi, Sejuk Badan, Kebun Buah Pak Rusmie dan Dahaga.

Para Pengunjung juga dihiburkandengan alunan muzik dan nyannyian oleh Rosma AF dan Khai AF sepanjang tempoh promosi ini sambil menikmati pemandangan indah sekitar Bandar Putrajaya. Tambahan lagi, pengunjung boleh memenangi 'Cabutan Bertuah' dengan hadiah utama 'DUIT RAYA TUNAI' sebanyak RM3,000.00 disamping hadiah-hadiah sampingan bernilai lebih RM10,000.00. Antaranya ialah TV LED 40 inci dan teledon pintar Samsung Note 3 dan lain-lain. Penyertaan adalah terbuka kepada semua pelanggan dan keputusan akan diumumkan pada minggu pertama bulan Syawal di Laman Facebook PICC
.
Terima kasih kepada pihak PICC kerana sudi menjemput MY dan rakan blogger lain untuk bersama-sama memeriahkan majlis Iftar ni. Alhamdulillah, makanan sangat sedap dan yang paling penting, layanan pihak PICC terhadap kami (media) memang tip top.

Tempahan Buffet Ramadhan PICC Cafe

Bagi tempahan untuk buffet ramadhan, orang ramai boleh menghubungi talian 03-8887 6162. 'Cafe@PICC' akan terus dibuka kepada orang ramai yang ingin bertandang untuk hindangan moreh dari jam 10 malam hingga 12.30 malam pada harga RM15.00 seorang.

PICC turut menawarkan pakej berbuka puasa dan rumah terbuka Aidilfitri korporat bagi syarikat-syarikat yang berminat untuk mengadakan majlis berbuka puasa mahupun sambutan Aidilfitri bersama kakitangan mereka. Sekiranya berminat, sila hunbungi talian 03-8887 6000 atay lawati laman web PICC di http://www.picc.com.my untuk mendapatkan maklumat mengenai acara atau pakej yang ditawarkan dengan pantas, bolehlah menggunakan saluran media sosial rasmi Facebook PICC iaitu http://www.facebook.com/piccmalaysia atau twitter @piccmalaysia

Bagi mendapatkan maklumat korporat PICC, sila hubungi Cik Kumari Nahu di talian 03-8887 6000 atau email [email protected]

PICC Diuruskan oleh :
Putrajaya International Convention Centre Sdn Bhd
Dataran Gemilang, Presint 5
62000 Putrajaya
Tel : 03-8887 6000
Faks : 03-8887 6499
Website : www.picc.com.my
Twitter : @piccmalaysia


Post a Comment

7 Comments

  1. salam. bestnya berbuka reramai :))

    ReplyDelete
  2. Cafe@picc tu ade set buffet jugak ke? ke 1 set makanan? Mcm murah pulak hg 15.

    ReplyDelete
    Replies
    1. buffet ramadhan harga lain bro. tu harga utk moreh

      Delete
  3. singgah, sambil mengucapkan met puasa dan minal aidzin walfaidzin

    ReplyDelete
  4. Bestnyaaaa.. alahaii rindu pula kat kaio tu.. rindu nak gurau senda dengan dia.. huuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  5. bagus PICC ni.. hari tu pun penuh.. makan pun sedap..

    ReplyDelete
  6. walaupun kekangan masa dan xdapat join , memang tahu mesti best dan havoc korang di PICC

    ReplyDelete