PENGALAMAN DI AWANA GENTING HIGHLANDS | GALA DINNER WINGS OF KKB 2014

PENGALAMAN DI AWANA GENTING HIGHLANDS | GALA DINNER WINGS OF KKB 2014 | Setelah seharian penat di KUALA KUBU BARU untuk program WINGS OF KKB 2014 [klik]. Kami ke Genting Highland untuk menginap dan menghadiri GALA DINNER di Awana Genting Highlands Golf & Country Resort Genting Highlands .

Bagi pendapat MY, AWANA GENTING pastinya menawarkan sebuah percutian menyegarkan dari kesibukan kota. Terletak di atas gunung, Awana Genting Highlands Golf & Country Resort dikelilingi hutan tropika yang menghijau. Awana Genting Highlands Golf & Country Resort menawarkan bilik tamu yang luas dengan kemudahan moden.

Bilik yang kami dapat untuk menginap ni adalah muat 4 orang, *pergh memang best, view dia menghadap ke puncak First world Genting.

Kelengkapan hotel yang rasanya memang cukup lengkap seperti iron, hair dryer, dan lain-lain lagi. Yang paling best ada peti ais. *apa lagi penuhkan peti dengan air kotak yang dikumpulkan siang tadi. eh huhu

Di Awana Genting Highlands Golf & Country Resort, tetamu dapat menikmati anugerah alam dengan pelbagai flora dan fauna yang terbaik. Dari atas balcony kita boleh lihat pelbagai jenis burung-burung yang cantik berterbangan di sekitar kawasan hotel nie. *sangat-sangat mendamaikan.

Lepas menikmati alam semuljadi di balcony bilik, masa untuk bersiap-siap untuk ke Gala Dinner malam nie yang diadakan khas untuk Perasmian Wings Of KKB 2014. *woah makan..makan..makan

GALA DINNER WINGS OF KKB 2014 | Kami ke sini bukan semata-mata untuk menginap sahaja, tetapi ada satu event yang agak besar yang telah berlangsung pada malam tersebut, iaitu GALA DINNER WINGS OF KKB 2014 [klik]. Dikatakan pihak Awana Genting telah menaja keseluruhan jamuan pada majlis malam itu.


Belalang ni mula jadi tumpuan bila dia tetiba muncul di atas meja media sebelum majlis Gala Dinner ni selesai.

Selepas majlis Gala Dinner nie. Kami ke puncak First World Genting dengan menaiki bas yang disediakan oleh pihak hotel secara percuma setiap sejam sekali. Ini adalah salah satu kemudahan yang pihak AWANA GRNTING HIGHLANDS sediakan untuk pengunjung. 

Post a Comment

6 Comments