Thursday, January 30, 2014

School On The Wall | Street Art Laman Seni Shah Alam

School On The Wall | Street Art Laman Seni Shah Alam | Teringin ke sekolah kembali? *kalaulah boleh kan!  Eh boleh la.. siapa kata tak bileh? kalau teringin jom ikut kami. Ha tengok sini. *Ikut ke mana ya? Street Art Laman Seni Seksyen 2, Shah Alam *Jangan risau tiada yuran kemasukan. free of charge. Hehehhe

Okeyh ni dah kenapa belum bunyi loceng masuk kelas dah kena denda? Hahahahaha. *agaknya paling nakal la kot hehehehe.

Ha yang ni pulak kenapa? Dia pengawas perpustakaan *psss baju biru ekekeke. Kesdalahan berat salah guna kuasa hahaha. Curi surat khabar library buat balut buku sekolah hahaha. Lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Oiii kasut sapa nie? *patut la bau seadanya je dalam kelas nie. Nasib baik kelas takda dinding dan bumbungkan. Kalau tak dah meruap hahahha.

Okeyh cikgu mesyuarat, yeay. *apa lagi main la. Kelebihan bila ketua kelas adalah paling nakal. Maka dia akan mendidik anak buahnya ke arah lebih aktiv ahhaaha. *matilah kena keji.

*Kringggggggggggggggggggggggg.. Okeyh loceng dah bunyi. Jom balik. *tang tang tun gedebush (baling bag kat bucu bilik)

Eh eh siapa diorang nie? Lorh geng-geng pembuli  sekolah merangkap kak yong dan ayahnda kawasan eh hahahah.

So apa tunggu lagi? kami dah sampai, korang bila lagi? Bila ke sini memang menggamit memori silam. Memori zaman budak-budak dulu. Budak-budak yang masih belum matang huhu. Kalau nak datang jangan lupa pakai uniform sekolah tau. Kami takpe akak dan abang kawasan kat sini. ekekekke.

Foto ehsan www.dikbee.com [klik]



10 comments:

  1. eh!seronok gila...nice sharing..mana tau berkesempatan nk menjejak kaki ke sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah nnti ada rezeki sampai la kan huhu

      Delete
  2. bestnyer... nnti nak p sini laa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnti jangan lupa pakaikan akiff uniform sekolah ekeke

      Delete
  3. aku tau kat Shah Alam, tapi kat mana tempat nie dalam shah alam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laman Seni, Seksyen 2, Shah Alam bro.. dh mention kt entry tu. hehehehe

      Delete
  4. Wahwah.. kreatif laaa.. ^^

    ReplyDelete