Persediaan Hadapi Tahun Melawat Malaysia 2014 | Majalah Santai Travel




Persediaan Hadapi Tahun Melawat Malaysia 2014 | Majalah Santai Travel | Sedar tak sedar berbaki beberapa hari je lagi kita nak menyambut tahun baru 2014. Itu bermakna ia adalah tarikh penting buat Malaysia kerana 2014 merupakan tahun melawat Malaysia. *Adakah kita sudah cukup bersedia untuk menghadapinya? Kalau belum jangan lengahkan masa kita masih belum terlambat lagi untuk kita.

Jika buntu untuk memilih destinasi pelancongan di Malaysia ni, wa cadangkan Majalah Santai Travel untuk korang baca. Pelbagai destinasi-destinasi menarik yang terkenal dan belum di heboh-hebohkan di seluruh negeri di Malaysia di selongkar satu persatu.



Sebagai contoh, di bumi Sungai Petani Kedah, mempunyai banyak tempat-tempat menarik yang belum di promosikan. Walhal Sungai Petani Kedah mempunyaai banyak tempat menarik yang patut kita lawati. Kalau tak caya leh rujuk sini Santai Travel Sahabat Media Cuti-Cuti 1 Malaysia 2013, Lembah Bujang Sungai Petani, Kedah [klik]

Tak rugi jika kita melaburkan duit untuk menikmati keindahan semulajadi yang ada di negara kita sendiri [Malaysia].

Jadi apa tunggu lagi, ambil duit jom ke kedai beli Majalah Santai Travel untuk mendapatkan info-info tentang destinasi pelancongan di Malaysia nie. Jadi kalau berjumpa dengan foreigner  dan diorang tanya sesuatu tentang destinasi menarik di Malaysia ni takdela terkebil-kebil tak tahu apa kan hahahahha.

.

Post a Comment

3 Comments

  1. ayuh kita melancong...
    nak susun cuti siap-siap untuk travel next year

    ReplyDelete
  2. wah,rase nak g melancong dah nii

    ReplyDelete