[ARTIS] Video dan Gambar Hero 'Fast And The Furious' Maut | Paul Walker Mati Dalam Nahas Jalan Raya

[ARTIS] Video dan Gambar Hero 'Fast And The Furious' Maut | Paul Walker Mati Dalam Nahas Jalan Raya | Heboh tentang kematian hero / pelakon hebat 'Fast And The Furious' Paul Walker Mati Dalam Nahas Jalan Raya.

Hero terkenal 'Fast And The Furious' Paul Walker, 40, dikatakan meninggal dunia dalam satu kemalangan jalan raya di Santa Clarita, utara Los Angeles, California.

Menurut sesetengah sumber, kemalangan dahsyat itu berlaku apabila kereta Porsche yang dinaiki Paul Walker hilang kawalan lalu merempuh sebatang pokok sebelum terbakar dan meletup.

"Walker dan pemandu Porsche dipercayai kawannya, maut di tempat kejadian. Menurut pengendali Facebook aktor terbabit, Walker ketika itu dalam perjalanan pulang dari menghadiri majlis amal yang diadakan organisasi dinaunginya iaitu Reach Out Worldwide yang sedang mengumpul dana bagi membantu mangsa Taufan Haiyan yang melanda Filipina bulan lepas".-MyNewsHub


.

Post a Comment

6 Comments

  1. Dahsyat.. Only God knows when..

    ReplyDelete
  2. Dengar dari sumber lain die hanye accident parah.. sekarang terlantar di hospital..
    --> http://awesomernews.blogspot.com/2013/12/paul-walker-dikatakan-masih-hidup.html

    ReplyDelete
  3. Dahsyat ler kira cite dia tentang kete, dia mati pon dlm kete kira legend ler sebati hidup hingga mati dgn kete....

    ReplyDelete
  4. Dahsyat gile cite dia pon tentang kete, mati pon dia dlm kete, kira legend ler hidup hingga mati dia pasal kete je...

    ReplyDelete