[SEGMEN] Blogger Malaysia Bantah AshleyMadison.com


[SEGMEN] Blogger Malaysia Bantah AshleyMadison.com | AshleyMadison.com - sebuah laman web yang menjurus kepada aktiviti penzinaan di rantau ini bakal dilancarkan pada 17 November 2013. Walaupun terdapat tentangan daripada orang ramai dan penguatkuasa undang-undang di Singapura, laman web tersebut telah berjaya mendapatkan sebanyak 26 ribu LIKE di laman sosial Facebook.
Blogger Malaysia Bantah AshleyMadison.com
AshleyMadison.com sebuah laman web yang mempromosikan hubungan zina ?? Nauzubillah, Mengapa begitu mudah untuk sesuatu seperti ini dibiarkan tersebar begini. Malah mendapat sokongan lagi dari pihak tertentu? Sedarkah kita ianya tidak sepatutnya bertapak di rantau ini. Apa nasib keluarga dan waris-waris kita?

Saya harap, pihak kerajaan Singapura mengambil langkah sewajarnya bagi menghalang laman web AshleyMadison.com ini daripada beroperasi di sana. Saya adalah dengan ini membantah sekeras-kerasnya penubuhan laman web ashleymadison.com yang terarah kepada unsur penzinaan.

Untuk maklumat lanjut tentang laman web ini, bolehlah lihat www.hasrulhassan.com .

.

Post a Comment

6 Comments

  1. ini kerane mereka tidak mengetahui kesan jangka masa yang panjang.. mereka tidak fikirkan kesan pada generasi akan datang.. tidak memikirkan sesan pada kaum yang same dengan nye.. tidak memikirkan kesan kepada neh=gara dan bangsa mereka.. just want to this happen because of them self(selfish)

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sangat tu dengan bro.. diorang just fikir keuntungan dan kadang2 keseronokan

      Delete
  2. Semoga usaha kita semua berjaya demi kebaikan agama, keluarga, generasi hadapan & msykt seluruhnya.. aamiin.

    ReplyDelete
  3. Gua pun bantah sekeras-kerasnya laman web ini dari berleluasa..!

    ReplyDelete