travel, food and lifestyle blog

Tuesday, November 12, 2013

[GAMBAR] 7 Gambar lelaki cuba pecah rumah parah dibelasah orang ramai di Machang | Cubaan Pecah Masuk Rumah Pensyarah UITM

[GAMBAR] 7 Gambar lelaki cuba pecah rumah parah dibelasah orang ramai di MachangCubaan Pecah Masuk Rumah Pensyarah UITM | Alim sungguh pencuri zaman sekarang ni ye, siap Beri Salam Sebelum Mencuri [klik] sebelum merompak rumah mangsa. Bajetnya memang tip yang bijak la tu sebelum merompak kan. Tapi dia tak tahu orang zaman skang lagi bijak dari diorang. Ha rasakan.

Gambar lelaki cuba pecah rumah parah dibelasah orang ramai di Machang
Bila tengok gambar kat atas ni tetiba rasa blur, nak letak kata ganti nama " Mangsa" ke mende kat orang macam ni? Huh Rasakan, mendapatla kan. Kalau korang nak tengok banyak lagi 7 Gambar lelaki cuba pecah rumah parah dibelasah orang ramai di Machang [klik]. Ha comel-comel [klik] semua. ekekeke

Kalau korang apa korang buat dengan si pencuri bodoh nie? Kalau aku memang dah tumbuk laju-laju atas perut dia. Ekekeke. 
.

Share:

4 comments:

  1. Huh mendapat dia.. klu aku pun mmg kasi juga satu kali hehee..
    p/s: mmg ada mcm muka Apek lah.. jngn marah :D :D

    ReplyDelete
  2. hmmm..mcm apek..heee..
    kesian tp nk bwt mcm mana,dy cari sakit,so org yg xbrapa nk sabar tu,tahu bubuh jela..

    ReplyDelete
  3. molek rodok nga sikul tu atas tekok...

    ReplyDelete
  4. molek rodok nga sikul tu atas tekok

    ReplyDelete

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive