Monday, October 28, 2013

Sepetang Bersama Blogger Masakan Che Mat Gebu | Tiffin Biru Dapur Tanpa Sempadan

Sepetang Bersama Blogger Masakan Che Mat Gebu | Tiffin Biru Dapur Tanpa Sempadan | Terasa amat bertuah bila Che Mat Gebu(PCM) [klik] sudi menerima kunjungan kami ke rumahnya. Bak kata seorang dari pengikut blognya "Bukan senang nak jumpa chefAdnan Ibrahim ni tau..kalau dia nak jumpa memang terasa riang teramat sangat " . Memang benar dan tidak dinafikan.

Blogger masakan Che Mat Gebu! Sapa tak kenal ? Petik je nama dia kat mana pun, pasti ada yang teruja. kan ehehehhe.

Tak sempat duduk terus meluru ke dapur. Huh. Tengok apa ye? Nah tengok hidangan makanan yang dah siap tersedia untuk kami. Erkkkk kbai
Bila sampai je kami di rumah PCM di Sedenak, pintu dah terbuka luas menandakan kedatangan kami di tunggu-tunggu. Disambut dengan senyuman dan penuh ikhlas. Hati rasa excited, mana taknya baru firstime jumpa PCM nie kan. 

Sebelum makan makanan-makanan yang menggiurkan nie kami dihidangkan dengan nasi dulu, macam-macam lauk ada, gulai ikan, sotong, daging, sayur dan macam-macam lagi. 

Perut wa ni cepat keyang, terpaksa surrender awal-awal sebab nak simpan untuk makan Pavlova [klik] tu. ehehehe. nyum nyum. Ha nampak tak permainan wa. ekekekke.

Erkkk, Alhamdulillah, thank you PCM. Kenyang kami sampai ke malam.Masakan PCM memang umph, wallaweh sedap. Semoga pintu rezeki PCM sentiasa terbuka amin. Korang-korang yang nak resepi kaw-kaw punya sila la ke blog masakan  tiffinbiru.com [klik] .

Sambungan kepada entry ke 500 blog www.mawardiyunus.com, [TRAVEL] Selatan Tanah Air Smenanjung . 


12 comments:

  1. Ye da paham sgt pmainan ko madi

    btw thanks jd rakan setravel aku

    ReplyDelete
  2. WAH~ Pi rumah CMG, aku selalu bukak blog dia, cari ilham resepi.... best tak dia masak?

    ReplyDelete
  3. mak aih... syoknya... bersama insan pojaan ramai... chef hebat masak, memanglah sodap...

    ReplyDelete
  4. wah...bstnye.. klu aku p sana, kompom tknak balik..hahaha.. boo

    ReplyDelete
  5. Terima kasih Mawardi sudi dtg rumah pcm.... ^__^

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, rezeki awk dpt rasa masakan PCM kan.. kan... Eh, mmg PCM hidang mcm tu kat awk ke?? Mcm kat hotel laaa..

    ReplyDelete
  7. bestnya dijemput.. tengok gambar pun dh nampak sedap.. belum makan lagi.. best la korang boleh merasa...

    ReplyDelete
  8. fuh.. menu special :) menarik

    ReplyDelete
  9. Datang rumah mmg utk mkn je ke...ishhhhh

    ReplyDelete