travel, food and lifestyle blog

Sunday, July 28, 2013

Tonton Filem Lakonan Sendiri Di GSC Alamanda | Review Filem The Wolverine

Tonton Filem Lakonan Sendiri Di GSC Alamanda | Review Filem The Wolverine | Dah lama menunggu kemunculan American-Australian superhero filem The Wolverine, yang mengisahkan karaktor Wolverine dari  Marvel Comics . Watak Logan / Wolverine yang dilakonkan oleh Hugh Jackman memang sangat memberi kesan kepada filem The Wolverine ni. 

Tonton Filem Lakonan Sendiri Di GSC Alamanda | Review Filem The Wolverine

Kembara Wolvorine kali ni ke Tokyo, Japan menjadikan hero kita kali ini mutan Samurai yang hebat. Jalan cerita yang menarik dan sangat padat dengan aksi yang mengujakan si penonton.


Wa tonton filem The Wolverine ni kat Alamanda dengan blogger BenAshaari.com . Berdua ajelah memandangkan blogger-blogger lain busy,almaklumlah raya dah bakal tiba tak lama lagi. Sangat tenang menonton tanpa kesesakan orang dalam panggung. Orang ramai semua pergi shopping raya la kot. huhu. Bagi wa filem The Wolverine ni memang superb dan berbaloi untuk di tonton. 


Jap-jap, depa dok cakap yang wa ni Wolverine . Huh ahahhahaha nak gelak pun ada kan. Kan best kalau betol. Habis semua wa cakar-cakar jer. Ha mampu? Pastu sapa pun tak nak kawan ngan wa. hahahaha. Jadi bersyukur lah dengan diri sendiri. 






Share:

9 comments:

  1. kah kahk kahka terkena aku wakaka... aku penah gak org cakp mcmni.. tu malas simpan jambang ni wakakak

    ReplyDelete
  2. pitam sekejap baca entri ni hahahaha

    ReplyDelete
  3. Ini semua poyo Adi !!

    Tengok wayang tak hajak!! =(

    ReplyDelete
  4. hahahaha.. giler la madi..

    wehh cite ni best ... ko dh tgk??

    ReplyDelete
  5. kan..tajuk tak boleh blah..wakakaka

    ReplyDelete
  6. dah setaon tak tengok wayang =..=

    ReplyDelete
  7. hai wolverine. bila nak ke salon? hahaha

    ReplyDelete

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive