travel, food and lifestyle blog

Sunday, July 28, 2013

Contest Mega Raya, Teka Syiling Raya, Menang Duit Raya!

Contest Mega Raya, Teka Syiling Raya, Menang Duit Raya! | Raya dah makin dekat, apa-apa pun belum beli lagi. Takde duit? ha ni ada peluang baik punya untuk korang-korang yang ada blog. Duit raya sehingga RM1,500 ringgit untuk dimenangi. Ha bukan calang-calang contest ni.


Bukan susah pun kan just teka je syiling kat bawah ni ada berapa .



Bismillahirahmanirrahim wa teka RM 89.95


Contest ini akan tamat pada 5 Ogos 2013 Jam 11.59 Malam. Selepas pada itu penyertaan akan di rijek bulat-bulat tanpa sebarang notis!!


Hadiah-hadiah yang bakal dimenangi 
Tempat pertama – Wang tunai RM500 
Tempat Kedua – Wang tunai RM300 
Tempat Ketiga – Wang Tunai RM100 
Tempat Keempat – Topup/ Wang Tunai RM50 
Tempat Kelima – Topup/ Wang Tunai RM30 
Tempat Keenam – Topup/ Wang Tunai RM20 
Tempat Ketujuh Hingga Ke 16 – Topup/ Wang Tunai RM10 50 
Pemenang Bertuah x Topup/ Wang Tunai RM10 

Jumlah Hadiah RM1,500 dimana seramai 66 orang layak memenangi hadiah berupa wang tunai atau topup
Share:

9 comments:


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive