Pakaian Tradisional Vietnam Sebagai Pakaian Rasmi Pramugari | Pramugari Vietnam Airlines

Pakaian Tradisional Vietnam Sebagai Pakaian Rasmi Pramugari | Pramugari Vietnam Airlines | Vietnam Airlines akan memakai pakaian tradisional Vietnam sebagai pakaian rasmi mereka.

Pakaian Tradisional Vietnam Sebagai Pakaian Pasmi Pramugari | Pramugari Vietnam Airlines
Sumber Gambar
Jika nak dibanding kan dengan Pramugari di negara kita, Malaysia? Iaitu negara yang digelar sebagai negara Islam. Jika pakaian Pramugari Vietnam Airlines dikenakan bersama tudung, sudah boleh dikatakan lengkap sebagai pakaian muslimah. Apa komen anda ?

6 comments:

  1. Hanif Idrus 17 Jul 2013, 14:14:00

    Betul gak....
    Kat baik bertutup kemas...

  1. Miss Brenito 17 Jul 2013, 14:52:00

    aah kan.. MAS pulak nmpk jer mcm sopan tp belahan kain smpi ke pangkal..

  1. iu-hazirah 17 Jul 2013, 15:12:00

    cantik, nampak sopan je baju tu

  1. azstory311 17 Jul 2013, 16:39:00

    nampak ayu sikit kalu nk banding ngan kita.. dah la belah, ketat pulak tu..

  1. TeTo YakSa 17 Jul 2013, 22:53:00

    waaa..bagus2... dpt gak mengekaL kan budaya ..

  1. im cik mya 24 Jul 2013, 00:16:00

    agak2 kenapa kat malaysia ni nak kne seksi2..pelik betul aku...=="

Post a Comment

Dah baca jemput-jemput la komen . kikikikiki

Followers