Pakaian Tradisional Vietnam Sebagai Pakaian Rasmi Pramugari | Pramugari Vietnam Airlines | Vietnam Airlines akan memakai pakaian tradisional Vietnam sebagai pakaian rasmi mereka.

Pakaian Tradisional Vietnam Sebagai Pakaian Pasmi Pramugari | Pramugari Vietnam Airlines
Sumber Gambar
Jika nak dibanding kan dengan Pramugari di negara kita, Malaysia? Iaitu negara yang digelar sebagai negara Islam. Jika pakaian Pramugari Vietnam Airlines dikenakan bersama tudung, sudah boleh dikatakan lengkap sebagai pakaian muslimah. Apa komen anda ?



6 Responses so far.

  1. Betul gak....
    Kat baik bertutup kemas...

  2. aah kan.. MAS pulak nmpk jer mcm sopan tp belahan kain smpi ke pangkal..

  3. cantik, nampak sopan je baju tu

  4. nampak ayu sikit kalu nk banding ngan kita.. dah la belah, ketat pulak tu..

  5. waaa..bagus2... dpt gak mengekaL kan budaya ..

  6. agak2 kenapa kat malaysia ni nak kne seksi2..pelik betul aku...=="

Leave a Reply

Dah baca jemput-jemput la komen . kikikikiki