travel, food and lifestyle blog

Saturday, July 27, 2013

Iftar Bersama kelab Blogger Ben Ashaari Ramadhan 1434 Hijriah | Majlis Berbuka Puasa Anjuran Malaysia Tourism Center (MaTiC)

Iftar Bersama kelab Blogger Ben Ashaari Ramadhan 1434 Hijriah | Majlis Berbuka Puasa Anjuran Malaysia Tourism Center (MaTiC) | Tak pernah terfikir nak join majlis iftar sebegini, cukuplah beli kat bazar dan tapau balik makan kat umah kan. huhu. Tapi kali ni rasa cukup bertuah la dapat bersama Bersama kelab Blogger Ben Ashaari berbuka Majlis Berbuka Puasa Anjuran Malaysia Tourism Center (MaTiC).



Majlis Iftar ni berlansung di Padang Lanai, Saloma Bistro , Ampang pada 24 Julai 2013 iaitu pada Ramadhan ke 15.Wa bersama beberapa rakan blogger lain telah dapat jemputan dari blogger Ben Ashaari.


Hari ni juga boleh dikatakan menjadi sejarah jugak la bila dapat pegang dan dukung si budak bambam ni (Qhaliff Iman anak kepada Blogger Ben Ashaari) sapa tak kenal kan. Hahahhaha.



Kami mula berkumpul 5.30 petang di Putrajaya, memandagkan semua bekerja pada hari tu. 


Majlis agak meriah dengan kehadiran ramai orang dan blogger-blogger terkenal .


Makanannya dihidangkan ala Buffet Ramadhan pun memang terbaik. 


Mana taknya kalau dimasak oleh chef terkenal Chef Ismail iaitu pemilik Restoran Rebung dan juga chef terkenal di Malaysia dan antarabangsa. Makan la selagi boleh kan. Takde orang nak halang pun. Tambah pulak free hahhaha.


Lepas makan wa pergila  solat di tempat yang disediakan. Lepas tu ada persembahan nasyid dari beberapa kumpulan termasuk dari kumpulan nasyid terkenal Rabbani. Pada masa yang sama juga majlis sumbangan kepada anak yatim pon dilangsungkan. Agak sebak jugak la hati ni bila diorang dendangkan lagu raya M.Nasir sambil meraikan anak-anak yatim .





Antara blogger kelab Blogger Ben Ashaari yang turut hadir +MK Syahir, UjangKaksu+Que Achmad+Que Achmad+Yan Ty, Qaseh+fizafantagiro .

Credit gambar: Qaseh, BenAshaari, Yanty






Share:

6 comments:


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive