travel, food and lifestyle blog

Thursday, June 13, 2013

Penampakan Babi Samar-samar di tepi Jalan | Imaginasi atau Betul-Betul

Penampakan Babi Samar-samar di tepi Jalan | Imaginasi atau Betul-Betul | Nak share satu cerita dengan korang tentang peristiwa yang terjadi kat wa masa dalam perjalan balik dari Terengganu ke Putrajaya. Biasalah jalan besar di negeri sebelah pantai timur ni kebanyakannya melalui kawasan hutan. 

Wa hanya menumpang dan duduk di bahagian belakang kereta. Sedang seronok wa dan member wa sorang lagi duk menghiburkan kawan kami yang tengah memendu, supaya tak de la mengantuk sangat kan. Boleh pulak masa tu wa ternampak seakan-akan babi di hadapan ti tepi jalan . Kelihatan samar-samar. 


Wa apa lagi, terus la tunjuk kat diorang sanbil buat suara ala-ala cuak camtu. Hahhaa. Ada ke patut diorang cakap tak nampak. Serius tak nampak? kenapa pulak aku nampak? haish musykil. Pastu boleh pulak diorang kata aku ni  "JUJUR" sangat. ahahahaa . Sangat clishe ayat korang ye. Apapon aku tak puas hati. Serius wei aku nampak babi tu. Awat korang tak nampak. Nak kata korang rabun, aku yang rabun kan. huh. Sampai sekarang wa masih terfikir-fikir pasal ni. Adakah ia hanya imaginasi atau betul-betul

Hmmm mungkin jugak angan-angan kan. Tapi persoalannya lagi kenapa "BABI" bukan benda lain? hmmm Babi pun babi lah.erkkk boleh macam tu? ahahah . Sekadar berkongsi. 

Share:

15 comments:

  1. org yg bernama madi ni mmg selalu saja terlihat kelibat atu lebih dikenali sbg penampakan ~ itu gifted namanya madi lol kbai :P

    ReplyDelete
  2. hahahha..mungkin imaginasi melampau lu telah mengubah rupa buah terung liar di tepi jalan tersebut menjadi babi gamaknya :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah terung apo eh beso macam tu kikiki

      Delete
  3. selalu nampak kat tepi jln kat sri gombak... kalau nak tgk, jom la...ekekeke

    ReplyDelete
  4. hahhaah mungkinkah itu alien kot.hahah

    ReplyDelete
  5. Pastikah itu babi? Ke babi jadian? Hahaha

    ReplyDelete
  6. daun keladi kot... hahaha... tapi mcm tapir pun ada..

    ReplyDelete
  7. pikir awek kot..hehehe done foloow

    ReplyDelete
  8. pengaruh drama melayu mung nie Di..haha..malam nie jom minum

    ReplyDelete
  9. adakah......... *jengjengjeng*

    ReplyDelete
  10. babi tu tgk menyamar bro...tu yg nampak samar2.....

    ReplyDelete
  11. nie mesti termimpi ngan babi nie..haha

    ReplyDelete
  12. banyak tengok drama cina kau ni . HAHHHA

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive